میلیچ چرچیچ پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال ذوب آهن مقابل مس رفسنجان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در ابتدا برد را به تیم مس تبریک می‌گویم. بازی خوبی انجام دادند. در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که آنها خوب می‌دانند برای رسیدن به پیروزی چگونه باید بازی کنند. امروز هم خیلی خوب بازی کردند و منظم بودند.

وی ادامه داد: خیلی سخت است که بخواهیم درمورد نتیجه بازی صحبت کنیم. نتیجه 3 بر یک است، اما ما دو گل از روی ضربات ایستگاهی خوردیم. نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و نظم خوبی داشتیم، اما مثل بازی‌های گذشته روی ضربات ایستگاهی مشکل داشتیم. نیمه اول دو فرصت 100درصدی داشتیم که به گل برسیم اما اینگونه نشد. بین دو نیمه از بازیکنان خواستیم که رو به جلو بازی کنند و تغییراتی هم داشتیم.

سرمربی موقت تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ابتدای نیمه دوم را هم خوب بازی کردیم و شانس‌های خوبی داشتیم و به گل هم رسیدیم. درمورد قوانین داوری نمی دانم، اما وقتی نفر آخر خطا می‌کند باید کارت قرمز دریافت کند. نمی‌خواهم درمورد داوری حرف بزنم، اما وقتی اینگونه می‌شود داور باید کارت قرمز بدهد. شاید قوانین داوری تغییر کرده است، اما به شاگردانم هم تبریک می‌گویم چون می‌خواستند برنده بازی باشند و من این موضوع را حس کردم.

چرچیچ عنوان کرد: بازهم دقیق 89 از روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و دلم نمی‌خواهد درمورد گل سوم صحبت کنم، چون همه بازیکنان جلو بودند تا گل مساوی را بزنند. تکرار می‌کنم که بازیکنان ذوب‌آهن شایسته این هستند که فردی از آنها حافظت و حمایت کند. بازی‌های زیادی را به همین شکل از دست دادیم؛ با پنالتی و اعلام گل آفساید و... امیدوارم باشگاه این قدرت را داشته باشد تا از تیم دفاع کند. وقتی ما از فوتبال حرف می‌زنیم از یک شرایط عادلانه صحبت می‌کنیم که من به آن اعتقاد دارم. ما در یک هفته گذشته خیلی سخت کردیم، اما در فوتبال گاهی این اتفاقات هم رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: به تیم حریف تبریک می‌گویم. ما در هفته‌های آینده باید خیلی سخت تر کار کنیم. منتظر نظر باشگاه هم هستیم تا مربی جدید را انتخاب کند. ما چیزهای زیادی را باید تغییر دهیم. بازهم از شاگردانم تشکر می‌کنم که با تمام توان بازی کردند. مطمئن هستم که در آینده بهتر از این خواهیم شد.

سرمربی موقت تیم فوتبال ذوب آهن درخصوص ادامه همکاری‌اش با این باشگاه تصریح کرد: من با باشگاه قرارداد دارم، اما تصمیم برعهده آنها است. منتظر نظر باشگاه می‌مانیم.