دراگان اسکوچیچ که برای تماشای بازی سایپا و تراکتور به ورزشگاه رفته بود، در مورد تعویق بازی های انتخابی جام جهانی و برگزاری بازی ها در خرداد اظهار داشت: هفته بعد یک جلسه ای را با ای اف سی داریم و بعد ببینیم چه می‌شود، اما هر زمان بازی ها برگزار شود، آماده هستیم.

وی در مورد بازی‌های لیگ برتر گفت: هم چیزهای مثبت است و هم منفی اما لیگ همین است و باید بازیکنان خود را انتخاب کنیم. داریم سخت کار می کنیم و همه بازی ها را می‌بینیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد وضعیت لژیونرها گفت: ما لژیونرهای خوبی را به ویژه در خط حمله داریم و بیشتر نقطه ضعف‌مان در دفاع است و باید آنجا را پوشش دهیم.

اسکوچیچ در مورد اینکه آیا در فهرست تیم ملی سورپرایزی خواهیم داشت یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم سورپرایزی باشد، اما بهترین بازیکنان را انتخاب می‌کنیم. هر بازیکنی که به سطح کیفی ما برسد، قطعا دعوت خواهد شد. من به فکر بهتر کردن تیم ملی هستم و همین اهمیت دارد.

وی در مورد بازی‌های دوستانه عنوان کرد: همانطور که گفتم باید منتظر جلسه AFC باشیم که چه اتفاقاتی می‌افتد. شکی نیست که بهترین کار را برای تیم ملی انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: ما سه بازی خانگی داریم و به نفع‌مان است که در خانه برگزار شود، اما هرجای دیگری هم انجام شد، آماده هستیم.