سعید الهویی پس از برتری 2 بر یک گل گهر مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی با کیفیتی را امروز دیدیم. ما قبل از مسابه هم راجع به زمین مسابقه صحبت کردیم. حیف است تیم پرهوادار نساجی حداقل‌های یک تیم حرفه‌ای را نداشته باشد. امیدوارم مسؤولان مازندران کمک کنند. نساجی 15 بازی در این زمین باید برگزار کند و نیازمند یک زمین با کیفیت است.

مربی تیم فوتبال گل گهر عنوان کرد: بازی سختی برای ما بود. درخشش گلر نساجی بازی را برای ما سخت کرد و چند موقعیت خوب را هم از ما گرفت.

وی در مورد صحنه پنالتی به ضرر گل گهر گفت: دو سه کارشناس داوری گفته‌اند که پنالتی نبوده است. متأسفانه اشتباهات داوری مسابقه را به سمتی می‌برد که جریان بازی از دست ما خارج می‌شود.

الهویی در مورد شرایط این تیم عنوان کرد: ما بازیکنان باکیفیتی داریم و در زمین بد توپ را به خوبی به چرخش درآوردیم و بچه‌های ما قلب بزرگ خود را نشان دادند و به بازی بازگشتند. خدا را شکر 3 امتیاز را توانستیم کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر در پاسخ به این سوال که چرا حقیقی در این مسابقه غایب بود، گفت: یک بخش از داستان فنی بوده و یک بخش دیگر به مشکلات خانوادگی او بازمی‌گردد که نتوانست در طی هفته تمرکز کافی برای تمرین داشته باشد، به همین منظور قلعه نویی چند روزی را به او استراحت داد تا بهتر شود.

وی در مورد خوشحالی بازیکنان این تیم پس از برد گفت: ما در چند بازی گذشته می‌توانستیم ببریم، اما نشد. حالا 3 بازی است که برگشته‌ایم و از این فشار خارج شده‌ایم. بعد از برد هم وقتی بازیکنان با صدای بلند خوشحالی می‌کرد، ‌قلعه نویی گفت که متعادل باشید و مطمئنا رفتار حرفه‌ای برای این سرمربی مهم است.

الهویی در مورد نیمکت نشینی منشا گفت: منشا در دقایقی هم که وارد زمین شد با تمام وجود بازی کرد، چون او یک یازیکن حرفه‌ای است.

مربی تیم فوتبال گل گهر در مورد این که شما خیلی خوب بازی کردید یا بازی ضعیف بود، گفت: فوتبالی که ما بازی کردیم واقعا در چند فصل اخیر در کشورمان ندیده‌ام. ما بسیار عالی بازی کردیم و از ساختار دفاعی منظم نساجی گذشتیم و موقعیت ایجاد کردیم. شما ببینید همین نساجی یک موقعیت هم به استقلال در ورزشگاه آزادی نداده بود. این نشان می‌دهد که نساجی مسیرش را درست می‌رود و امیدوارم در لیگ برتر ماندگار شود.

وی در پایان عنوان کرد: تنها دلخوشی مردم مازندران این تیم است که امیدوارم مسؤولان به حدادیان مالک باشگاه کمک کنند که این تیم بالا بیاید. نساجی مقابل استقلال یک موقعیت هم به این تیم نداد و خط دفاعی آنها با جلالی با کیفیت‌تر شده است.