سیداحمد موسوی در پایان دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران که در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت اظهار داشت: در مسابقه امروز، نساجی بسته بازی کرد و معمولاً این تیم‌ها مقابل استقلال همین گونه ظاهر می‌شوند و در نتیجه کار سخت می‌شود.

وی افزود: مقابل تیم‌هایی که فوتبال بازی می‌کنند، راحت‌تر هستیم و خوب بازی می‌کنیم و نتیجه هم می‌گیریم و مشکل مقابل تیم‌هایی است که دفاع مطلق می‌کنند.

مدافع استقلال تهران در پاسخ به سوالی درباره مشکلات و مسائل مالی نیز گفت: به طور قطع مشکل وجود دارد ولی من تازه به استقلال آمدم و شاید جالب نباشد خیلی در این موارد صحبت کنم اما بازیکنان قدیمی تیم خیلی راحت‌تر می‌توانند در این مورد صحبت می‌کنند. صحبتی که قدیمی‌های تیم انجام می‌دهند درست بوده و حرف‌شان، حرف ما است.

موسوی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه تا کنون چند درصد از قراردادهای بازیکنان پرداخت شده است اظهار داشت: کسی از پرداختی‌ها خبر ندارد ضمن آنکه به آن صورت هم پرداختی نداشتیم. در پایان نیم فصل مسابقات قرار داریم اما پرداختی وجود نداشته که درباره آن حرف بزنم.