آرش برهانی پیش از دیدار امروز استقلال مقابل نساجی درمورد این بازی اظهار داشت: بازی بسیار مشکلی داریم.

تیم جلالی همیشه بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. همه بازی‌های استقلال سخت است و حکم مرگ و زندگی را دارد. این هم یکی از آن بازی ها است که اهمیت زیادی برای ما دارد. امیدوارم ضمن ارائه یک بازی خوب، بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

وی درمورد برنامه‌های باشگاه استقلال برای مرحوم علی انصاریان در بازی امروز، خاطرنشان کرد: باشگاه پیراهن‌هایی برای این بازی تدارک دیده که بازیکنان با آنها برای گرم کردن و برگزاری مراسم ابتدای مسابقه وارد زمین خواهند شد. علی جز بازیکنان بسیار باشخصیت و دوست داشتنی برای تیم‌های سرخابی بود.

امید روانخواه، مربی تیم نساجی پیش از دیدار با استقلال، عنوان کرد: 3 روز است که به تیم اضافه شده‌ام. واقعیت تیم ما این است که بهتر از جایگاهی است که در آن قرار دارد. تیم نساجی دست و پا بسته نیست. در جدول امتیازها بسیار به هم نزدیک است و هنوز این شانس را داریم که اگر نیم فصل اول را خوب تمام کنیم، نیم فصل دوم خوبی را استارت بزنیم. جایگاه جدول تاثیر زیادی روی عملکرد بازیکنان می‌گذارد و ما تلاش می‌کنیم که آنها را رها کنیم تا بتوانند بهتر بازی کنیم.

وی درمورد درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان، گفت: شاید نتوان درمورد آن صحبت کرد. تسلیت گفتن کمترین کاری است که می‌توان انجام داد. این غم تا همیشه با ما می‌ماند و هر زمانی که به ورزشگاه می‌آییم یاد این دو عزیز با ما خواهد بود. نمی‌دانیم چه زمانی کرونا تمام می‌شود و ممکن است بازهم از این اتفاقات رخ بدهد و این موضوع باعث نگرانی است.