در جریان برتری 2 بر یک سه‌شنبه هفته گذشته اینتر مقابل میلان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا، بین دو نیمه درگیری لفظی شدیدی بین زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو در گرفت که در ادامه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا طبق گزارش پائولو والری (داور آن بازی)، مهاجم بلژیکی اینتر و مهاجم سوئدی میلان را به دلیل رفتار غیرورزشی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیم‌های‌شان جریمه کرد.

پائولو دی‌کانیو مهاجم پیشین تیم‌های لاتزیو، یوونتوس، ناپولی و میلان که خود دوران حرفه‌ای پرحاشیه‌ای داشت، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» درباره درگیری دو مهاجم اینتر و میلان گفت: چنین اتفاقاتی در زمین می‌افتد و کسی مقصر نیست. ما نمی‌توانیم شبکه‌های اجتماعی، روزنامه‌ها و یا روزنامه‌نگاران را که معمولاً همه‌جور حرف می‌زنند، دنبال کنیم.

وی افزود: برخی از آنها (روزنامه‌ها و روزنامه‌نگاران) حتی در حین نوشتن از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند و در مقابل برای شما آرزوی مرگ می‌کنند. آنها کسانی هستند که می‌خواهند آنچه را در زمین فوتبال اتفاق می‌افتد، توضیح دهند. این ممکن است رفتاری آکسفوردگونه باشد که ممکن است رفتار خوبی نباشد، اما این یک اختلاف‌نظر است و آنها معنی آن را نمی‌دانند.

 لوکاکوی 27 ساله این فصل آمار 20گل زده و سه پاس گل را در 26 بازی از خود در اینتر به جا گذاشته، این در حالی است که زلاتان 39 ساله هم در 16 بازی موفق شده 14 گل به ثمر برساند و دو پاس گل هم برای هم‌تیمی‌های خود بسازد.