بعدازظهر امروز مجتبی فریدونی مدیرعامل جدید باشگاه ذوب آهن اصفهان ضمن حضور در محل تمرین تیم فوتبال، با رحمان رضایی ، اعضای کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فریدونی با ابراز خرسندی از حضور در جمع کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن عنوان کرد: همه ما همدل شده ایم تا تیم بهترین نتایج را کسب کند. در کمال آرامش و تمرکز بر مسائل فنی تلاش کنید و نگران هیچ چیز نباشید. هیات مدیره کارخانه، مدیرعامل شرکت، هیات مدیره و همه عوامل و دست اندرکاران باشگاه به همراه هواداران، یکدل و همدل هستند تا بتوانید نتایج بهتری را کسب کنید.

وی افزود: اگرچه فشارهایی روی تیم وجود دارد اما تیم فوتبال ذوب‌آهن این توانایی را دارد که با همدلی و تلاش مضاعف نتایج بهتری را کسب کند و دل هواداران، پرسنل شرکت و باشگاه را شاد کند. همه ما برای اعتلای نام و جایگاه ذوب‌آهن می‌جنگیم و در کنار شما هستیم تا نتایج بهتری کسب کنید.

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل در جمع کادر فنی و بازیکنان، اظهار داشت: این حضور و همدلی باعث خواهد شد که تیم با شور و اشتیاق بیشتری کار کند و نتایج بهتری کسب کند. مطمئناً با این تیم جوان و با انگیزه تلاش خواهیم کرد تا نتایج  درخور نام بلند و جایگاه پرافتخار ذوب آهن اصفهان کسب کنیم و دل همه هواداران را شاد نماییم. حضور همیشگی شما درکنار ما موجب دلگرمی بیشتر کادرفنی و بازیکنان خواهد شد.