حسین خوش‌نظر بعد از شکست یک بر صفر مقابل گل‌گهرسیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از برد استقلال نگران بودیم با پخش یکی از برنامه‌های تلویزیونی بیشتر نگران شدیم.

خدا شاهد است نمی‌دانم چه بگویم. باشگاهی که می‌آید به فوتبال و ورزش کشور خدمت می‌کند نباید با آن اینجوری برخورد شود.

وی افزود: بدون تعارف من به جز شیطان از کسی نمی‌ترسم! داور سوت را ببرد دم دهانش  من می‌فهمم که می‌خواهد درست بگیرد یا درست نگیرد. شما اگر این صحنه برای تیم‌های دیگر رخ می‌داد داور همین رفتاری که امروز با تیم ما را کرد انجام می‌داد( اخراج بازیکن سایپا) به قرآن اگر چنین کاری می‌کرد.

سرپرست تیم سایپا در مورد اینکه معتقد است صحبت‌های قلعه‌نویی در برنامه تلویزیونی تاثیرگذار بوده اظهار داشت: کاری به صحبت ندارم. برای بررسی یکسری مسائل نیم فصل هست. باید اجازه بدهند نیم فصل برسد بعد از 20 سال  فلان تیم را بررسی کنند. به خدا سایپا نباید چوب این مسایل را بخورد. به سایپا ربطی ندارد فلان باشگاه ایکس، ایگرگ و زد بالای 100 میلیارد تومان خرج کرده‌اند. نتیجه گرفته‌اند یا نگرفته‌اند این مساله به باشگاه سایپا ندارد.

خوش نظر تصریح کرد: نگرانی‌ام را در جلسه روز گذشته قبل از بازی گفتم.می‌دانستم، حتی از اعضای کادرفنی بپرسید بعد از دریافت کارت زرد اول مجید علیاری گفتم امروز علیاری اخراج می شود. با یک خطای ساده مگر اینجوری کارت زرد می‌دهند؟