حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما همه پیش زمینه‌های لازم برای کسب مجوز حرفه‌ای را انجام دادیم و در نهایت مدارک ما تایید شده و کنفدراسیون فوتبال آسیا لیست تیم‌های مد نظر را اعلام کرد که از ایران اسم باشگاه استقلال نام برده شده بود و ما برای حضور در رقابت‌های آسیایی هیچ مشکلی نداریم.

نظری درباره اینکه آیا استقلال به مرحله گروهی می‌رود یا خیر گفت: استقلال مستقیم به مرحله گروهی رفته و امیدوارم از مرحله گروهی صعود کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره شکایت ذوب آهن و ماشین سازی بابت بازیکنانی همچون مهدی مهدی پور و بابک مرادی گفت: پرونده مهدی پور در کمیته تعیین وضعیت در حال پیگیری و هنوز تعیین تکلیف نشده است. امیدوارم رای به نفع این بازیکن صادر شود، اما هنوز چیزی مشخص نیست. استیناف رای را به نفع بابک مرادی صادر کرد و او هیچ مشکلی ندارد و اگر باشگاه ماشین سازی بخواهد درباره این بازیکن به دادگاه CAS هم شکایت کند احتمال اینکه به نتیجه برسد بسیار کم است. من فکر می‌کنم اکر باشگاه استقلال به این موضوع ورود کند، بابت چند هفته‌ای که مرادی بازی نکرد، باشگاه می‌تواند غرامت بگیرد و به طور حتم از حق خود دفاع می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا فکری لیستی را ارائه داده یا خیر گفت: هنوز لیستی به ما نرسیده است. درباره حفظ ترکیب تیم و یا تغییر بر اساس نظر فکری عمل می‌کنیم و وی به عنوان سرمربی بهترین تصمیم را خواهد گرفت و ما هم کمال همکاری را با سرمربی تیممان خواهیم داشت. اگر فکری بازیکنی را نخواهد مقدمات جدایی او را فراهم می‌کنیم، اما تمام تمرکزمان این است تا ترکیب تیم را حفظ کنیم. تا این لحظه فهرستی به ما داده نشده است.

او درباره بازگشت میلیچ و قرارداد جدید گفت: با توجه به اینکه میلیچ به دنبال تغییر قرارداد بود به همین منظور بنا شد قرارداد جدیدی را تنظیم کنیم. درباره رقم قرارداد صحبتی نمی‌کنم و منتظر بازگشت میلیچ هستیم تا حضوری صحبت کنیم. رقم قرارداد ۶۰۰ هزار یورو نیست و حتی از ۶۰۰ هزار دلار هم این رقم کمتر است.

نظری درباره بحث فروش مهدی قایدی و تامین پول استراماچونی گفت: باشگاه استقلال هیچ برنامه‌ای برای فروش قایدی ندارد و تا جایی که من می دانم فکری درباره قطع همکاری با قایدی برنامه‌ای ندارد و این بازیکن در لیست خروج سرمربی تیم هم نیست و این اتفاق رخ نمی‌دهد و او بازیکن تیم ما است.

نظری درباره صحبت‌های گل محمدی درباره باشگاه استقلال گفت: انتظار داریم نسبت با یکدیگر با احترام صحبت کنیم و هواداران هم از ما انتظار دارند تا از حقوق باشگاه دفاع کنیم.