مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با شهرخودرو اظهار داشت: اگر ما بتوانیم همین تیمی باشیم که در نیمه دوم بازی امروز نشان دادیم یعنی همان تیمی هستیم که من می‌خواهم و همان تیمی هستیم که نساجی باید باشد.

وی افزود: در این شرایط ما می‌توانیم به تیم امیدوار باشیم. نه اینکه وقتی گل خوردیم بازی ما به این شکل تغییر کند بلکه همیشه باید به همین مدل بازی کنیم. من به هواداران نساجی می‌گویم که می‌دانم شما چقدر ناراحت و نگران هستید ولی باید صبور باشید تا قدم به قدم مشکلات را حل کنیم. ما باید هر چه زودتر شناختمان را از تیم بیشتر کنیم و حتی گفتم چند جوان از قائمشهر به تمرین فردای تیم بیایند تا آنها را ببینم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد: ما باید علاوه بر حفظ ظرفیت‌های فعلی از ظرفیت‌های جدید هم استفاده کنیم و باز هم تاکید می‌کنم باید به این بازیکنان امیدوار بود. این بازیکنان خیلی تحت فشار هستند و عملکرد آنها در نیمه اول نشان داد آنها کاملا تحت فشار هستند.ما باید آنها را از فشار روحی خارج کنیم تا در بازی های آینده به چیزی که می‌خواهیم برسیم. از حالا همه باید اراده کنیم تا در بازی آینده در قائمشهر کارمان را ترمیم کنیم و خودمان را به جدول برگردانیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که نساجی امتیازات زیادی از دست داده و آیا فکر نمی‌کند تیمش در نیم فصل دوم دچار مشکل شود عنوان کرد: ما هم این مساله را می‌دانیم و سعی‌مان این است که در 3 بازی باقیمانده تا نیم فصل امتیازات خوبی جمع کنیم. اینکه گفتم باید ظرفیت‌های جدید باید ایجاد کنیم منظورم همان ترمیم و تقویت تیم در نیم فصل دوم است.

وی در خصوص داوری گفت: بازی پرفشار بود و داور قضاوت خوبی کرد. در این بازی درگیری خیلی زیاد بود و شاید در یکی دو صحنه اشتباهاتی هم صورت گرفت ولی در مجموع قضاوت خوبی صورت گرفت.