محمدسعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در چارچوب مسابقات لیگ برتر ، اظهار داشت: طبق برنامه به گل رسیدیم اما روی فقدان تمرکز و غفلت گل خوردیم. تیم نساجی شرایط بازی را به شکلی پیش برد که بازی، بیشتر به صورت مستقیم دنبال شد. به تاکتیک تیم حریف احترام می گذاریم.

او افزود: متاسفانه مصدومیت ایمان باصفا نظم تیمی ما را برای دقایقی به هم ریخت. در صحنه‌ای که باصفا مصدوم شد، داور مراعات حال نساجی را کرد. او باید کارت زرد دوم را بایرامی نشان می‌داد و بازیکن نساجی باید اخراج می‌شد. اگر این اتفاق رخ می‌داد شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی ماشین سازی در خصوص حضور دیرهنگام پیمان بابایی، عنوان کرد: پیمان بابایی یک مصدومیت همسترینگ را پشت سر گذاشته بود و دیر به تمرینات ما اضافه شد. از سایر بازیکنان استفاده کردیم و خیلی آن‌ها خوب جنگیدند. آن‌ها موقعیت های خوبی درست کردند و کمترین موقعیت را به حریف دادند. اکثر موقعیت‌هایی که نساجی در این مسابقه ایجاد کرد روی ارسال مستقیم و استفاده از توپ سوم بود. از عملکرد بازیکنان بسیار راضی هستم. بچه‌ها با غیرت جنگیدند. بازی کردن روی چمن مصنوعی بسیار دشوار است. این هم از برنامه عجیب سازمان لیگ است که ۲ هفته متوالی باید روی چمن مصنوعی بازی کنیم. کیفیت بد چمن‌ها یک لشکر مصدوم روی دست ما گذاشته است. امیدوارم روزی استان مازندران یک چمن با کیفیت داشته باشد.

اخباری در مورد اینکه آیا بازیکنان ماشین سازی در این مسابقه وقت‌کشی کردند یا خیر، بیان کرد: چنین موضوعی به نظر نمی‌رسید. شدت مصدومیت‌ها را ملاحظه کردید. تعویض اجباری در این مسابقه داشتیمپیمان بابایی و ایمان باصفا به دلیل بازی محکم بازیکنان نساجی زمین مسابقه را ترک کردند و به راحتی از یک سری از لحظات می‌گذشت. ما در انتهای جدول قرار داریم و قطعا به دنبال برد هستیم. فکر نمی‌کنم انصاف باشد که درباره این دیدار به این شکل قضاوت شود.

او درباره دلیل بازی نکردن امین رضایی دروازه‌بان جوان ماشین سازی گفت: امین رضایی یکی از بهترین دروازه بانان ایران است که آینده خوبی خواهد داشت. مطمئن باشید که طی سه سال آینده به تیم ملی خواهد رسید. او ابتدای هفته با یک مصدومیت جزئی روبه‌رو شد و ما هیچ گونه ریسکی در این زمینه انجام ندادیم. ضمن اینکه مهدی اسلامی در این مسابقه خیلی خوب بازی را کنترل کرد.

اخباری در خصوص اینکه ماشین سازی در لیگ برتر باقی خواهد ماند یا خیر، اظهار داشت: به بقای ماشین سازی شک نکنید. تیمی که موقعیت به حریف نمی‌دهد شایستگی ماندن در لیگ را دارد. روند پیروزی‌های ماشین سازی شروع خواهد شد.