ابراهیم صادقی ، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده بازی باشیم. قبل از آن باید از باشگاه تشکر کنم؛ بابت این که بازی‌های ما پخش مستقیم است و این که همه بازی‌ها و کیفیت ما را می‌بینند، به تیم ما روحیه می‌دهد.

وی افزود: در نیمه اول، بازی کاملاً در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم؛ اما مثل همیشه در ضربات آخر دقت نداشتیم. در این بخش خیلی تمرین می‌کنیم، اما هنوز به اهدافی که مد نظرمان هستند، نرسیده‌ایم. در خیلی از بازی‌ها موقعیت زیادی ایجاد می‌کنیم، اما متأسفانه تبدیل به گل نمی‌شوند. یک بخش مربوط به بازیکنان جوان است که احتیاج به زمان و کار بیشتر دارند. 

سرمربی سایپا بیان کرد: در نیمه دوم روند خودمان را ادامه دادیم و بعد از گل عقب نشستیم. طبیعی بود؛ چون در جدول به خاطر رتبه‌ای که داشتیم تحت فشار بودیم و می‌خواستیم ۳ امتیاز را حفظ کنیم. ذوب‌آهن روی دروازه ما فشار آورد و به گل هم رسید، اما این برای تیم ما نشانه مثبت است که دقیقه ۸۸ گل خوردیم و بلافاصله به بازی برگشتیم و گل دوم را به ثمر رساندیم.

صادقی درباره استفاده از بازیکنان جوان، اظهار کرد: امروز به ۲ بازیکن جوان ۱۹-۱۸ ساله بازی دادیم که خوشبختانه یکی از آن‌ها گل هم زد. بازیکنان جوان باید قدر این فرصت را بدانند و هر روز پیشرفت کنند. نمی‌توانیم اشتباهات سال قبل را تکرار کنیم، اما در مجموع از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که مثل بازی‌های قبل با تمام وجود تلاش کردند. مطمئن هستم می‌توانیم بیشتر از این پیشرفت کنیم و نتیجه هم بگیریم.

وی درباره این که تیمش فصل قبل برای بازی دادن به بازیکنان جوان تاوان داد و امروز یکی از بازیکنان جوانش جواب اعتماد او را داد، گفت: فکر می‌کنم اگر هر روز بخواهم در این مورد صحبت کنم، جالب نباشد. دوست دارم رسانه‌ها به این مسئله بپردازند که سایپا ۱۵ بازیکن از رده پایه‌های خود وارد بزرگسالان کرده است. کدام باشگاه ما این کار را انجام داده و ۱۵ بازیکن از پایه‌ها تربیت کرده و وارد تیم اصلی در لیگ برتر کرده است؟ شما به قرارداد این بازیکنان هم نگاه کنید.

سرمربی تیم فوتبال سایپا یادآور شد: فصل گذشته به ما سخت گذشت و این فصل شیب جوانگرایی ما ملایم‌تر است. در کنار آن‌ها بازیکنان با تجربه‌ای داریم که واقعاً خیلی خوب جوان‌ها را راهنمایی و مدیریت می‌کنند و جور آن‌ها را می‌کشند. امیدوارم این بازیکنان جوان قدر فرصت‌ها را بدانند و پیشرفت کنند تا در آینده باعث افتخار باشگاه سایپا شوند.