ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: می دانیم بازی سختی داریم، ذوب آهن یکی از تیم های خوب فوتبال کشورمان است و کادرفنی خوب و محترمی دارد و خودمان را برای بازی سخت و سنگین آماده کردیم.

وی افزود: در طول هفته تمرین کردیم و از نتیجه به دست آمده در هفته قبل راضی نیستیم.  تا قبل از هفته قبل فوتبال خوبی ارایه کردیم.

صادقی افزود: دنبال جبران هستیم تا قبل از هفته گذشته فوتبال خوبی ارایه کردیم و نتایج به نسبت خوبی گرفتیم گرچه برخی از بازی های مان می توانستیم برنده باشیم که مساوی کردیم اما هفته گذشته در کنار نتیجه ضعیف مان نتوانستیم فوتبال خوبی ارایه بدهیم. آنالیز خوبی در این مورد در تیم خودمان انجام دادیم و تمرینات خوبی هم کردیم و کاملا آماده یک بازی سخت و سنگین است و امیدوارم بتوانیم  در آینده نتایج خوبی بگیریم و نتیجه هفته گذشته را جبران کنیم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه هر دو تیم بیشترین تساوی را داشته اند و فکر می کنید بازی فردا هم مساوی شود، گفت: فکر می کنم دو تیم در بازی فردا برای بردن بازی می کنند و این مسابقه فردا را جذاب می کند. البته مساوی های ما را نگاه کنید واقعا در سه مساوی مان  مستحق برد بودیم که در یک بازی هم تقریبا دقیقه 90 گل خوردیم و نبردیم. سعی می کنیم از تجربیات بازی های قبلی استفاده کنیم و در بازی فردا نتیجه مطلوبی بگیریم.

صادقی در مورد شایعه اولتیماتوم به سرمربی تیم ذوب آهن از سوی باشگاه و اینکه این مساله روی مسابقه فردا تاثیرگذار خواهد بود یا نه اظهار داشت: این سوال مربوط به من نسیت، ما کارمان را انجام  دادیم و با بازیکنان هم صحبت کرده ایم که با تمرکز صدرصدی بازی کنند و در این مورد نمی توانم اظهار نظری کنم. با بازیکنان صحبت کرده ایم که این مسایل روی تیم ما تاثیری نداشته باشد و تمرکز لازم را برای بازی فردا داریم.

وی در مورد اینکه سایپا با 5 گل زده یکی از ضعیف ترین خطوط حمله لیگ را دارد عنوان کرد: تعداد گل های ما خوب نیست اما  در خلق موقعیت خوب عملکردیم حتی در بازی گذشته هم که باختیم قبل از گل خوردن از حریف موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کرده بودیم. در این بخش نیز تمرین می کنیم می دانید که گلزن بودن ذاتی است و ولی سعی می کنیم بازیکنان مان را در این بخش پیشرفت بدهیم و این نقص مان را هم برطرف کنیم.

صادقی در مورد گلایه های ذوب آهن از اشتباه هات داوری گلایه کرده ، گفت: فکر می کنم این مربوط به کل فوتبال ما می شود و خیلی از تیم ها گلایه داشتند اشتباه های داوری هم وجود داشته است به سلامت داوری مان ایمان دارم اشتباه داوری هم هست در تیم خودمان هم در دو بازی به صحنه پنالتی و گل اعتراض داشتیم. امیدوارم فردا داور روز خوبی داشته باشد اما باید قبول کنیم برخی اوقات اشتباه های داوری به ضرر تیم ها شده است خود ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم در این فصل در دو بازی اشتباه های داوری به ضرر ما بوده است. امیدوارم داوران ما هم خوب قضاوت کنند و شرایط داوری روز به روز بهتر شوند و اشتباه های داوران  در نتیجه بازی تاثیرگذار نباشد.