به گزارش پارس ، علی کفاشیان در گفت وگو بافارس، در مورد نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در بازی های داخل سالن آسیا اظهار داشت: من از ابتدا هم انتظار حضور بانوان فوتسالیست را در فینال این مسابقات داشتم، بر روی بانوان ما سرمایه گذاری خوبی انجام شده و آنها کیفیت بالایی از خود نشان دادند البته در مسابقات مشخص شد که کشورهای شرق آسیا هم بر روی فوتسال سرمایه گذاری کردند، با این حال بانوان ما مقابل ژاپن بسیار خوب بازی کردند و تا لحظه آخر هم بازی با ژاپن مساوی بود.

وی ادامه داد: بانوان ایرانی به زودی به قطب بزرگی در فوتبال آسیا تبدیل می شوند و با رفع نواقص حتی مثل فوتسال آقایان می توانند در جهان هم بدرخشند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه شما از بانوان فوتسالیست انتظار کسب مقام را داشتید، گفت: نایب قهرمانی نتیجه خوبی است ولی من انتظار داشتم آنها قهرمان شوند و مدال طلا بگیرند، اگر ما در مرحله گروهی با ژاپن بازی می کردیم این تیم را می بردیم، من قول می دهم مرتبه بعدی که بانوان ما با آنها بازی کنند، ژاپن را شکست دهند، البته در بخش آقایان ژاپن را می بریم و قهرمان می شویم.

علی کفاشیان در مورد انجام بازی تدارکاتی ایران و کره جنوبی گفت: این پیشنهاد را کره ای ها به ما دادند که در ششم دسامبر که « فیفا دی» است با آنها بازی کنیم، اما منتظریم کی روش نظرش را در مورد این بازی به ما بگوید، ما به او این پیشنهاد را اطلاع دادیم و او قرار است برنامه هایش را بررسی کند و نظر نهایی خود را در مورد این بازی به ما بگوید.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد زمان حضور کی روش در ایران گفت: او هفته آینده به ایران می آید.

کفاشیان در مورد مشکلاتی که بین کمیته و دپارتمان داوری وجود دارد، گفت: این مشکلات حل شده است و دوشنبه نیز جلسه ای با اعضای کمیته داوران داریم و مباحث را در آن مطرح خواهیم کرد.