آنتونیو کونته در پی تساوی 2-2 بعدازظهر امروز (یکشنبه) شاگردانش در خانه رم در هفته هفدهم سری A ایتالیا ، در  گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: به نظرم بازی خوبی بود. فراموش نکنید که رم هم اهدافی شبیه به ما دارد.

آنها تنها سه امتیاز از ما کمتر دارند و در رده سوم جدول رده‌بندی هستند. چنین بازی‌هایی در این ورزشگاه آسان نیست.

وی همچنین درباره بازی دفاعی تیمش در دقایق پایانی مسابقه اظهار داشت: به نظرم کمی اضطراب در وجود بازیکنان ما برای کسب نتیجه‌ای مهم وجود داشت. به بازیکنان گفتم که به تحت فشار قرار دادن حریف ادامه بدهند، چون عقب‌نشینی بیش از حد خوب نیست. رم هم چیزی برای از دست دادن نداشت و سعی کرد جلو بکشد که امری طبیعی بود.

سرمربی ایتالیایی اینتر ادامه داد: ما هویت تیمی خاص خود را داریم و این را همیشه ثابت کرده‌ایم. فونسکا هم پیش از این دیدار گفته بود که متوقف کردن ما کار دشواری است. مربیان دیگر هم این را به رسمیت می‌شناسند. ما برای این گاهی اوقات گل‌هایی دریافت می‌کنیم، چون بیش از حد به رقبای‌مان فشار می‌آوریم و همین باعث می‌شود که به حریف فضا بدهیم. این فصل گل‌های زیادی از روی ضدحمله خورده‌ایم.

کونته درباره احتمال جذب بازیکن جدید در پنجره زمستانی اظهار داشت: فعل «خواستن» در این فصل وجود ندارد. در ماه آگوست از استراتژی باشگاه مطلع شدم. ما در ماه آوریل اشرف حکیمی را جذب کردیم و پس از آن دیگر بازیکنی جذب نکردیم. استراتژی باشگاه کاملاً روشن است. من کسی را نمی‌خواهم و با همین بازیکنان کار می‌کنم. ما نقاط ضعف و قوتی داریم، اما ما همین هستیم.