رسول خطیبی عصر امروز در نشست پیش از دیدار تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: ذوب آهن تیم خوبی را در ادوار لیگ برتر داشته و از بازیکنان خوبی برخوردار است اما بازی‌های آنها را به دقت آنالیز کرده‌ایم و برای برد به میدان خواهیم رفت. 

وی افزود: شرایط تیم ذوب آهن بخاطر مصدومیت چند بازیکن کمی ناهماهنگ شده و ما تلاش می‌کنیم از همین ضعف برای کسب سه امتیاز کامل استفاده کنیم. 

سرمربی آلومینیوم اراک با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان برای دیدار فردا افزود: با اینکه بازی قبلی مقابل استقلال تهران را واگذار کردیم اما شرایط خوبی داریم و بازیکنان به خوبی تمرین کرده‌اند و از لحاظ تاکتیکی و هماهنگی کار کرده‌ایم و مطمئن باشید یک بازی زیبا را از تیم ما خواهید دید. 

خطیبی به مصدومیت دو تن از بازیکنان برای دیدار فردا نیز اشاره داشت و گفت: جایگزینان این دو مصدوم آمادگی لازم برای دیدار فردا را دارند و به خوبی تمرین کرده‌اند. 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص مشکلات داوری و الزام وجود VAR بیان داشت: متاسفانه تیم آلومینیوم بیشترین ضربه در بحث داوری را متحمل شده که این موضوع توسط کمیته داوران و کارشناسان در چند نوبت تایید شده که بارزترین آن در بازی هفته گذشته مقابل استقلال بود. 

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: ما تا امروز به تمامی تصمیمات داوری احترام گذاشته‌ایم اما صبر ما نیز حدی دارد و امیدواریم داور بازی فردا بدور از حواشی به نفع یا ضرر تیمی سوت نزند و قضاوت عادلانه‌ای داشته باشد. 

خطیبی اضافه کرد: متاسفانه گاهی همه تاکتیک‌ها و زحماتی که کشیده می‌شود با یک سوت اشتباه به باد می‌رود بنابراین اگر در دیدارهای بعدی از داوری متضرر شویم به شدت در این خصوص اعتراض خواهیم کرد.