علیرضا مرزبان بعد از دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: ما در نیمه اول انتظار بازی بهتری را داشتیم ولی در نیمه دوم با توجه به تغییرات تاکتیکی وضعیت بهتری پیدا کردیم. از اینکه 3 امتیاز را نگرفتیم متاسف هستم. چیزی که مهم بود رفع تنش‌های بازی دو تیم بود و خوشحالم که اخلاق باعث شد خیلی مسائل را از دست ندهیم.

وی افزود: بحث اخلاق بحثی مهم است که نباید فدای بحث قهرمانی شود که همه تیم‌ها اعم از همه هوادارانشان، مربیان،کادر فنی و بازیکنان باید این بحث اخلاقی را رعایت کنند.

مربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص دلیل تعویض کی‌روش استنلی گفت: او یک اسپاسم در ستون فقرات و نیاز به آرامش دارد که الان نمی‌توانم دقیق در موردش صحبت کنم.

مرزبان در خصوص دلیل تعویض نورافکن نیز عنوان کرد: نورافکن اشاره کرد که بهتر است تعویض شود چون در عضلاتش گرفتگی دارد و ما هم او را برای جلوگیری از تشدید مصدومیت تعویض کردیم.

وی با اشاره به دلایل حضور خلعتبری در زمین گفت: ما سعی کردیم با  یک مهاجم کاذب بازی کنیم تا توپ‌های پشت مدافعان را بگیرد و ضمن اینکه می‌خواستیم کناره‌های تیممان را فعال کنیم و خوشبختانه این مساله هم اتفاق افتاد. ما شانسی‌های بهتری بعد از ورود خلعتبری داشتیم.

مربی سپاهان  در خصوص درخشش لک در این بازی که 4 توپ خوب را مهار کرد عنوان کرد: این اتفاقات در یک بازی می‌افتد. پرسپولیس دروازه بان خوبی دارد و همانطور که ما از دروازه بان تیم خودمان انتظار داریم توپ‌های مهار نشدنی را بگیرد پرسپولیس هم همین انتظار را از دروازه‌بانش دارد. ای کاش ما هم می‌توانستیم بازی را ببریم و با دست پر به اصفهان برگردیم چون واقعا شانس خوبی در این دیدار داشتیم.

مرزبان در خصوص اینکه آیا کیفیت مسابقات لیگ پایین آمده است گفت: امسال حتی تیم‌هایی که بازیکنان زیادی از دست ندادند تغییراتی در مدیریت داشتند.مثلا خود سپاهان محرم نویدکیا را آورده و البته با این مربی می‌خواهد به سمت فوتبال نوین دنیا  برود و بقیه باشگاه‌ها هم در تلاطم هستند تا ثبات پیدا کنند. بحث این نیست که تیم‌ها بهتر یا بدتر شده اند بلکه بحث این است که تغییرات در تیم ها زیاد است.

وی یادآور شد: در اروپا تیم‌ها در طول فصل فقط یکی دو تغییر دارند اما در ایران حتی با تغییر مدیریت شرایط عوض می شود. صنعت نفت، گل‌گهر، استقلال، پرسپولیس و ما  در حیطه مدیریت همه دچار تغییرات شده‌ایم. ما حتی باید نگاه ملی هم داشته باشیم که چگونه جلو می‌رویم  و از طرفی به آکادمی‌ها هم نگاه داشته باشیم چون متاسفانه به آنها توجه نمی شود. نمی شود گفت تیم ها ضعیف شده‌اند یا خیر ولی  اعتقاد دارم در نیم فصل شرایط مشخص می شود و شرایط جدول به دو دسته تقسیم و تیم‌های بالا و پایین معلوم خواهند شد. مطمئنا 3-4 تیم هستند که رقبای اصلی قهرمانی خواهند شد و این موضوع را در نیم فصل نشان خواهند داد.