ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان و ساعت شروع بازی را در ادامه بخوانید.

دغدغه بزرگ یحیی گل‌محمدی در نبود سعید آقایی انتخاب دفاع چپ تیمش است.

پرسپولیس باید در دیدار حساس موسوم به ال کلاسیکوی فوتبال ایران که معوقه از هفته هفتم لیگ برتر است در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان برود.

سرخپوشان در این دیدار در شرایطی به مصاف حریف سنتی خود می‌روند که یک جای خالی در ترکیب این تیم وجود دارد و تبدیل به معمای بزرگ چینش یحیی گل‌محمدی در این دیدار شده است و آن هم نبود سعید آقایی است که با اخراج در بازی قبل مقابل ذوب آهن از این بازی محروم شد.

در دروازه پرسپولیس مثل همیشه شاهد حضور حامد لک هستیم که آمار خیلی خوبی در این فصل از خودش به جا گذاشته است.

یک خط جلوتر دو مدافع میانی سرخپوشان هستند که زوج همیشگی سیدجلال حسینی و حسین کنعانی زادگان خواهند بود و در سمت راست هم سیامک نعمتی مثل همیشه حضور خواهد داشت.

علامت سوال بزرگ این بازی دفاع چپ پرسپولیس است و همه می‌خواهند بدانند در نبود آقایی یحیی چه تصمیمی برای این پست می‌گیرد. محتمل ترین حالت در حال حاضر حضور علی شجاعی در این پست خواهد بود و باید دید جواب می‌دهد یا نه.

دو هافبک دفاعی پرسپولیس در این بزی احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا هستند و یک خط جلوتر از او شاهد حضور احسان پهلوان و امید عالیشاه هستیم.

در خط حمله هم وحید امیری بازی خواهد کرد و مهاجم نوک پرسپولیس مهدی عبدی است.

 

ساعت و زمان بازی پرسپولیس و سپاهان

ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفتم لیگ برتر بیستم فوتبال مشخص شد.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفتم لیگ برتر بیستم فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

گفتنی است این دیدار سه شنبه 16 دی 99 ساعت 16:30 برگزار خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی