رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور تبریز در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خیلی از بازیکنان تراکتور سابقه بازی در ذوب‌آهن را داشته‌اند و 2 تیم شناخت کامل از یکدیگر دارند؛ تراکتور در شروع فصل چند بازیکن از ذوب‌آهن گرفت که بازیکنان خوب و باتجربه لیگ بودند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: تراکتور تیم خیلی خوبی است و بازیکنان پخته‌ای از لحاظ تعداد و کیفیت بازی دارد، تیم قابل احترامی است و بازی فوق‌العاده سختی برای ما خواهد بود زیرا در 3 هفته اخیر حقمان را در زمین نگرفتیم.

وی ادامه داد: شاید در مواقعی اگر دقت و تمرکز بیشتری در ضربات آخر داشتیم‌ مخصوصا در بازی با استقلال، گل‌گهر و پرسپولیس می‌توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم، امیدوار هستم این دقت را در بازی فردا داشته باشیم تا نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

رضایی همچنین تصریح کرد: امیدوار هستیم بهترین نمایش را از لحاظ نوع بازی و نتیجه به اجرا بگذاریم، به حقمان در بازی‌های قبلی نرسیدیم و شاید ایراد از خود ما بوده باشد اما دلیل نمی‌شود با همان سبک جلو برویم و نیاز داریم زحمات بچه‌ها را تکمیل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: مقابل تیم‌های صدرجدولی بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم اما نتیجه گرفتن مهم‌تر از خوب بازی کردن است؛ نتیجه مهم اما البته تیم ما فوتبال بازی می‌کند و بازی مستقیم ما کم است و سعی می‌کنیم از خطوط و فضاها نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان این‌که امیدوارم فردا با یک بازی خوب و نتیجه مناسب بازی را پشت سر بگذاریم، گفت: بازی سختی داریم اما کارگشا و روحیه‌بخش می‌تواند باشد و برای بازیکنان از لحاظ روحی اهمیت دارد که بتوانیم این شرایط را تغییر دهیم و بازی را به نفع خودمان عوض کنیم.

رضایی در مورد وضعیت روحی بازیکنان و نیاز به روانشناس بیان داشت: حضور روانشناس در کنار تیم می‌تواند خوب باشد اما خودمان از لحاظ روانی روی بازیکنان خیلی کار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: میلاد جهانی در بازی مقابل گل‌گهر پنالتی را خراب کرد اما در بازی با پرسپولیس بهترین نمایش و بیشترین دوندگی را دارد و گل نیز می‌زند، نشان می‌دهد این بازیکن با وجود آسیب روحی با وی کار کردم و توانستم به میلاد روحیه بدهم، قوت قلب را گرفت و نمایش خوبی داشت و در تمام دقایق بازی خوب کار کرد.

وی همچنین یادآور شد: این مسئله نشان می‌دهد با مسائل روحی و روانی بازیکنان بیگانه نیستیم، هر روز با تک تک بازیکنان صحبت می‌کنیم و در شرایط ممکن مستقیم وارد می‌شویم.

رضایی در مورد بازیکنان محروم و مصدوم ذوب‌آهن گفت: عبدالله حسینی محروم است و محمد قریشی با توجه به مصدومیتی که دارد، در بازی فردا حضور نخواهد داشت؛ رضا حبیب‌زاده نیز مصدومیت کوچکی دارد و سعی کردیم وی را برای کار فیزیوتراپی بگذاریم که با شرایط خوب بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم برای طرفداران ذوب‌آهن که تیم را حمایت می‌کنند و طرفداران تراکتور بازی خوبی را به نمایش بگذاریم که تماشاچی‌پسند باشد.