علی نیکبخت پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل پیکان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد این مسابقه اظهار داشت: از نتیجه‌ای که کسب شده خیلی خوشحال هستم.

به تیم خوب پیکان خسته نباشید می‌گویم؛ آنها تیم قابل احترامی دارند. ما برای این بازی برنامه داشتیم و به آن چیزی که می‌خواستیم هم رسیدیم.

وی ادامه داد: دو نیمه متفاوت داشتیم؛ در نیمه اول خیلی با حوصله و منطقی بازی کردیم. تیم حریف را از جلو پرس کرده و با توپ گیری درست به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم تحت تاثیر شرایط بازی تیم حریف و نتیجه قرار گرفتیم و نظم خوبی نداشتیم. از 3 گلی که زدیم دفاع کردیم و اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: این برد را به تماشاگران تقدیم می‌کنیم که جای آنها بسیار خالی است. حضور آنها فشار به تیم حریف را مضاعف می‌کند و انگیزه بازیکنان ما را هم بالاتر می‌برد. دعای خیر هواداران پشت سر ما است و عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

نیکبخت در مورد عملکرد ضعیف تراکتور در نیمه دوم این مسابقه خاطرنشان کرد: چیزی که خودمان هم از آن راضی نیستیم این است که در نیمه دوم شرایط خوبی نداشتیم، اما واقعیت این است که ما زمان کمی داشتیم. در مجموع تنها 3 جلسه برای این دو بازی تمرین کردیم. در این مدت نمی‌توان تمام نکات را منتقل کرد، اما چون بازیکنان بزرگی داریم کارمان کمی راحت‌تر است اگر در نیمه دوم هم مثل نیمه اول بازی می‌کردیم قطعاً می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم.