امید عالیشاه درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر در این مدت شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم.

تمرینات تاکتیکی و تکنیکی را در روزهای اخیر مرور کردیم. اگر تمام این مسائل را کنار بگذاریم، بچه ها می دانند در چه تیمی بازی می کنند.

امید عالیشاه افزود: مهم غیرتی است که به خرج می دهند. از همین جا به هواداران قول می دهم مطمئن باشند فردا هم بچه ها با دل و جان بازی می کنند. امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که در بازگشت به ایران یک جام خوب برای هواداران باشگاه پرسپولیس به ارمغان آوریم.

هافبک پرسپولیس درباره میزان شناخت خود از اولسان هیوندای کره جنوبی گفت: در اینکه این موضوع مهم است، شکی نیست و باید کادر فنی روی کارهای تاکتیکی و تکنیکی تیم حریف اشراف داشته باشد اما شرایط بدنی بازیکنان هم برای دیدار فردا خیلی مهم است. امیدوارم همه بچه ها فردا تمام انرژی خود را بگذارند.

عالیشاه در گفت و گو با اخبار سیما اضافه کرد: من هم قول می دهم با انرژی کامل و مضاعف به مصاف حریف می روند. ان شالله انرژی مثبت هواداران هم پشت ما باشد تا بتوانیم قهرمانی را به ارمغان آوریم.