سعید اخباری در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: سایپا تیم با شخصیتی است که تلفیقی از بازیکنان جوان و خوب و با تجربه هاست. کادر فنی این تیم هم بسیار خوب است که در راس آنها ابراهیم صادقی یک جنتلمن واقعی قرار دارد و شخصیت خوبی به تیم داده است. بازی سختی با این تیم داریم.

وی در مورد اینکه در بازی با تراکتور تبریز موقعیت های گلزنی بیشتری داشتید اما در دقیقه 93 گل خوردید و باختید، عنوان کرد: بعد از شکست 4 بر یک مقابل آلومینیوم اراک به دربی تبریز رسیدیم با این حال تمام تلاش مان را انجام دادیم و در نهایت فرصت های گلزنی خلق کردیم که از دست رفت اما آن بازی برای ما تمام شده است و آن را فراموش کرده ایم. به بازیکنان هم گفته ایم به شرایط جدول  و شرایط پیش آمده توجهی نداشته باشند و هر بازی را مستقل نگاه کنند. باید تلاش مان را برای موفقیت بیشتر کنیم و از موقعیت های گلزنی مان بهتر استفاده کنیم ولی همین که تیم خلق موقعیت می کند نشانه خوبی است.

اخباری در مورد اینکه چقدر به تیم ماشین سازی که هیچ بردی نداشته امیدوار است، گفت: تیم ماشین سازی در خیلی از مسابقات بد شانس بوده است. شاکله تیم هم از بازیکنان لیگ یک و لیگ های پایین تر هستند و لمس فضای لیگ برتر برایشان دشوار بوده است. به مرور بازیکنان به خودباوری می رسند و ما به جدول لیگ توجهی نداریم و می خواهیم با تلاش بیشتر به موفقیت برسیم.

سرمربی ماشین سازی تبریز در مورد اینکه یکی از اعضای هیات مدیره اعلام کرده او تا هفته نهم سرمربی تیم خواهد بود، گفت: به این سوال مدیران باشگاه باید پاسخ بدهند اما تا هر زمانی که به بنده تکلیف شود در هر سمتی در خدمت باشگاه ماشین سازی تیم ریشه دار و پرهوادار هستم. تا زمانی که به من بگویند و امر کنند در هر سمتی مشغول به فعالیت در باشگاه خواهم بود و سمت مهم نیست. بلکه می خواهیم با پشتکار و تلاش بیشتر به موفقیت برسیم.

اخباری در مورد اینکه ماشین سازی با 11 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و در قعر جدول قرار گرفته، گفت: شرایط جدول به گونه ای است که هر تیم ممکن است با دو نتیجه متفاوت جایگاهش در جدول جا به جا شود. از یازده گل خورده 7 گل را در دو مسابقه خورده ایم. ماشین سازی در دیدار با استقلال و تراکتور تبریز موقعیت های گلزنی به حریفان نمی داد و گاهی عدم تمرکز باعث می شود که در ضربات ایستگاهی گل بخوریم. با این حال هیچ توجیه و بهانه ای نمی آوریم و باید تلاش مان را بیشتر کنیم تا بهتر نتیجه بگیریم. بازیکنان ما هم باید بدانند فوتبال فقط 90 دقیقه نیست و بازیکنان ما از بازی قبلی درس گرفته اند که باید تا لحظه به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه تلاش کنند و تمرکزشان را حفظ کنند.

سرمربی ماشین سازی با تشکر از سازمان لیگ فوتبال ایران عنوان کرد: در این روزهای کرونایی باید از سازمان لیگ فوتبال تشکر کرد که شرایط برگزاری مسابقات و نشست های خبری را فراهم می کند و فعال هستند و امیدوارم این ویروس هرچه سریع تر ریشه کن شود و شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باشیم.