کارگروه تخصصی فینال آسیا عصر امروز سه‌شنبه به ریاست جعفر سمیعی زفرقندی تشکیل جلسه داد.

در این نشست، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه، حسین علیپور مشاور در امور اداری و پشتیبانی، امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل، محمد امام‌وردی مدیر امور ورزشی و کاوه علی‌اسماعیلی، مشاور رسانه‌ای و ارتباطات و مسوول روابط عمومی باشگاه حضور داشتند.

این جلسه به منظور بررسی اقدامات انجام شده و میزان پیشرفت امور بر اساس چک‌لیست تنظیمی در جلسات قبل، اقداماتی که باید در روزهای آینده انجام شود و بخش‌هایی که باید عهده‌دار انجام آن شوند، همچنین پیگیری مواردی که از سوی سرمربی و مدیر تیم مطرح شده است، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه معاون اجرایی باشگاه فهرست و گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته و نهایی شده را قرائت کرد و در ادامه بخش‌های مختلف گزارشی از عملکردها و اقدامات در حال انجام را به مدیرعامل اعلام کردند.

در پایان این نشست، فهرست اموری که باید تا زمان اعزام و پس از آن در قطر دنبال شود و برنامه مربوط به زمان‌بندی برنامه‌ها مشخص و برای ابلاغ به بخش‌های مختلف و مدیران و معاونان باشگاه آماده شد.

گفتنی است این چهارمین و آخرین جلسه کارگروه آسیایی باشگاه پرسپولیس بود و مسوولان هر بخش باید گزارش نهایی خود را تا قبل از اعزام تیم به دفتر مدیرعامل باشگاه ارائه دهند.