به گزارش پارس به نقل از فارس، رضا حقیقی در خصوص صحبت های محمد جعفر کامبوزیا که ارتباطی با بازیکنان و کادر فنی اظهار داشت: واقعاً من برای آقای کامبوزیا بسیار متأسف هستم چون ایشان هنوز نمی دانند مانند تمام دنیا و مخصوصاً آسیا چطور باید مقابل دایی سر تعظیم فرود آورد.

وی افزود: ایشان هنوز مدیرعامل نشده نشان داده که خیلی دوست دارد حتی از خارج از ایران درباره پرسپولیس حرف بزند. از روزی هم که اسمش در پرسپولیس مطرح شده، ایشان را ندیده ایم و فقط در مطبوعات مصاحبه اش را خوانده ایم. ایشان فقط حاشیه ساخته و غیر از این کاری برای پرسپولیس نکرده است.

حقیقی ادامه داد: آقای کامبوزیا، نه شما را می شناسم نه مثل آقای دایی دوست دارم شما را بشناسم اما مطمئن باشید اگر شانس به شما رو کند و مدیرعامل پرسپولیس شوید مطمئن باشید با اجازه آقای دایی من نیستم. پس بهتر است دست از سر این تیم بردارید تا رویانیان و دایی کارشان را با خیال راحت انجام دهد.

وی در پایان یادآور شد: من متأسف هستم برای کسانی که به جای اینکه به فدراسیون خود برسند به دنبال این هستند تا خود را به هر طریقی که شده به تیم فوتبال بچسبانند. ما باید دایی و رویانیان را حفظ کنیم و به جای بها دادن به این آقایان سعی کنیم تا از حضور آنها در فوتبال به خاطر دوری از حاشیه جلوگیری شود. نباید این آقایان به خودشان اجازه دهند پس از دو روز که فقط اسمشان مطرح شده احترام کسانی مثل دایی که دنیا او را قبول دارد و رویانیانی که همه زحماتش را دیدند بشکند.