مجتبی حسینی در نشست خبری پس از بازی نفت مسجد سلیمان مقابل سپاهان که با برتری سه بر یک شاگردانش به اتمام رسید، اظهار داشت: این پیروزی را به مردم شریف مسجد سلیمان تبریک می‌گویم و امیدوارم با این برد مقداری دل آنها را شاد کرده باشیم. تیم ما برای بازی با سپاهان هم‌قسم شده بود و می‌دانستیم با قدرت تیمی بچه های‌مان می‌توانیم از پس هر تیمی بربیاییم.

وی افزود: خدا را شکر برنامه های ما خوب جلو رفت و خدا هم کمک کرد. باید به بازیکنانم که با دل و جان برای تیم نفت زحمت کشیدند، تبریک بگویم. باید به شرف تمام این بچه ها که با حداقل قرارداد و امکانات اینگونه در زمین مقابل سپاهان جنگیدند و توانستند یکی از بهترین بازی‌های این چند وقت ما را به نمایش بگذارند، درود فرستاد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره داوری این بازی خاطرنشان کرد: داوری متعادل بود و مشکلی نداشت.

حسینی درباره اینکه به نظر می‌رسد تیم نفت به بازیکنانی باتجربه‌تر در ترکیب خود نیاز دارد، گفت: تیم ما همین نفرات شایسته را در اختیار دارد. با توجه به اتمام فصل نقل و انتقالات و بودجه مان نمی توانیم دربحث نقل و انتقالات کاری انجام بدهیم و باید ممنون همین بچه ها باشیم که با دل و جان کار می کنند. انشاءالله این نفرات هم با تجربه می‌شوند و بیشتر به ما کمک می کنند.