در چارچوب هفته نهم  لیگ پرتغال ، تیم فوتبال پورتو با قضاوت تیاگو مارتینز به مصاف توندلا رفت و با نتیجه ۴ بر ۳ حریف خود را شکست داد. گل برتری پورتو توسط طارمی به ثمر رسید.

مهدی طارمی  از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت و دقیقه ۵۶ گل چهارم پورتو را به ثمر رساند. او دقیقه ۶۶ جای خود را به اوانیلسون داد.

موسی مارگا (۲ گل) و سانوسی دیگر گل‌های پورتو را زدند. گونزالس (۲ گل) و باربوسا هم برای توندلا گلزنی کردند.

پورتو با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. توندلا هم با ۸ امتیاز، چهاردهم است.

دی طارمی (زاده ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند. وی هنگام عضویت در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصل‌های ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران شد. طارمی سابقه بازی در باشگاه‌های شاهین بوشهر، ایران‌جوان بوشهر و الغرافه را نیز دارد. او در جام جهانی ۲۰۱۸ در ترکیب اصلی تیم ایران حضور داشت.

ریو آوه
مهدی طارمی در سال ۱۳۹۸به باشگاه فوتبال ریو آوه پرتغال پیوست. طارمی توانست در دومین بازی برای این تیم و در اولین حضورش به عنوان بازیکن ثابت، هت‌تریک کند. او در بازی بعدی نیز توانست با درخشش خود دو پنالتی را برای ریو آوه کسب کند. او در این بازی‌ها عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد و همچنین نمرات ۱۰ از ۱۰ و ۸٫۱ از ۱۰ را از نگاه هواسکورد گرفت.

او علاوه بر انعطاف بدنی و سرعت بالا، دارای توانایی در کسب پنالتی‌های متعدد از حریف با دایو و فریب هوشمندانه داوران است که در ایران به «دایومی» معروف شد. در پرتغال نیز این توانایی او مورد توجه قرار گرفته و به «پنالتی‌گیر» معروف شده‌است.

در انتهای فصل نیز طارمی با به ثمر رساندن ۱۸ گل مشترکاً به همراه کارلوس وینیسیوس و پیزی به آقای گلی لیگ برتر پرتغال رسید.

پورتو
در شهریور ۱۳۹۹، با قراردادی چهار ساله به تیم سرشناس پرتغال یعنی پورتو پیوسته است.