حسن جعفری مدافع شهر خودرو مشهد مدعی شد که تیمش برای بازی با پرسپولیس تهران از هفته چهارم لیگ برتر بیستم کاملا آماده است و از این مسابقه فقط سه امتیاز را می خواهند.

حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال شهرخودرو که نمایش خوبی در سه هفته ابتدایی رقابت های لیگ بیستم داشته و با ارسال یک پاس گل و یک گل، نقش بسیار مهمی در پیروزی شهر خودرو برابر ماشین سازی در هفته اول مسابقات ایفا کرد.

پیش از دیدار برابر پرسپولیس که روز آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، در مورد شرایط تیم و این بازی گفتگوی کوتاهی کرده، که در ادامه می‌خوانید.

مدافع با تجربه تیم فوتبال شهرخودرو در رابطه با شرایط نماینده فوتبال مشهد اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت:

تیمی خوب و جوان داریم که بازیکنان با تجربه بسیار خوبی هم در تیم حضور دارند. البته برای اینکه بیشتر هماهنگ شویم، به زمان نیاز داریم.

مدافع راست سابق سپاهان در رابطه با سه بازی ابتدایی شهرخودرو توضیح داد:

خدا را شکر در این سه بازی خوب بوده ایم. بازی اول که بردیم و خیلی خوب بازی کردیم. بازی دوم اما ۵ بازیکن اصلی تیم ما نبودند و دست آقا مهدی برای پیاده کردن تفکراتش خالی بود.

جعفری سپس در مورد بازی برابر پیکان که در تهران برگزار شد و حواشی زیادی به دنبال داشت، بیان کرد:

آن بازی را که همه دیدند و به نوعی بکش زیرش بود. اصلا بار فنی نداشت. فرمی که آنها می خواستند، بازی جلو رفت و روی یک اتفاق و یک کرنر گل خوردیم. زمین بازی هم اصلا مناسب فوتبال نبود و یک روز بازی ما عقب افتاد.

مدافع راست شهرخودرو که یکی از بازیکنان قدیمی این تیم پیش از تغییر نام پدیده به شمار می رود و پس از روزهای خوبی که داشت، به سپاهان رفت، در رابطه با دیدار برابر صنعت نفت هم اضافه کرد:

در این بازی شایسته سه امتیاز بودیم ولی …. نمی دانم به خاطر اشتباهات داوری یا عدم تمرکز خودمان گل خوردیم. می توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی نزدیک بود در دقایق پایانی همان یک امتیاز را هم از دست بدهیم. با این حال، این ها گذشته است؛ امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم از این تجربه استفاده کنیم و نتایجی در خور نام و شان تیممان بگیریم.

مدافع ۲۹ ساله تیم فوتبال شهرخودرو که با صلاحدید یحیی گل محمدی به همراه میلاد سرلک راهی این تیم شد ولی فرصتی برای همکاری با این مربی پیدا نکرد، در رابطه با این دیدار و مصاف با یحیی بیان کرد:

بازی با پرسپولیس مهم است و برای گرفتن حداکثر امتیاز بازی وارد زمین می شویم. پرسپولیس تیم بزرگی است و فینال آسیا را در پیش دارد. اما ما هم تیم بزرگی هستیم و فکرهای بزرگی در این فصل در سر داریم. امیدواریم گذشته از هر چیزی فوتبال خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم نمایشی که می خواهیم را اجرا کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

او در ادامه با اشاره به توانایی های یحیی و مهدی رحمتی عنوان کرد:

آقا یحیی مربی فنی و خوبی است و تیم هایش همیشه فوتبال خوبی بازی می کنند. آقا سید هم واقعا یکی از مربیان آینده دار فوتبال ایران است. آقا سید دنبال این است که تیمش فوتبال بازی کند. مربی ای نیست که فقط دنبال نتیجه باشد. دنبال یک بازی زیبا به همراه نتیجه است. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد.