به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه تماشا: رضازاده مدعی است که المپیکی های معترض، شاهین نصیری نیا را برای مربیگری می خواهند اما سجاد انوشیروانی می گوید اسم هیچ مربی را به فدراسیون نداده اند

« المپیکی ها نیایند جهانی را هم از دست می دهند. » این بخشی از حرف های حسین رضازاده در گفتگو با ایسناست. به نظر می رسد رئیس فدراسیون هنوز هم از برگشتن ملی پوشان المپیکی اش ناامید نشده است.

پس از اینکه جلسه با وزیر ورزش هم المپیکی ها را قانع نکرد در تصمیمشان برای برگشت به اردوی تیم ملی تغییری بدهند، این بار این صحبت ها مطرح شده است. خواسته المپیکی ها این بود که مربی به غیر از باقری بالای سرشان باشد.

حالا رضازاده از شاهین نصیری نیا به عنوان گزینه درخواستی المپیکی ها نام برده است. قبل از این در زمان برگزاری جلسات رئیس فدراسیون با نفرات المپیکی گفته می شد مسئولان فدراسیون از حسین توکلی به عنوان مربی مورد نظر ملی پوشان اسم برده بودند.

حتی المپیکی ها متهم شده بودند که با حسن توکلی دست به یکی کرده و به این اتفاقات دامن زده اند. گزینه ای که در این چند سال به نظر نمی رسد فدراسیون رابطه ای با او نداشته است.

سجاد انوشیروانی، ملی پوش فوق سنگین ایران در المپیک لندن حرف های دیگری به تماشا می زند. انوشیروانی تاکید می کند که نه از شاهین نصیری و نه هیچ مربی در جلسه با مسئولان فدراسیون اسمی نبرده اند: « در جلسه با رضازاده اسمی از هیچ مربی نبرده ایم. فقط گفتیم نمی توانیم با باقری ادامه دهیم. گفتیم هر مربی که صلاح می دانید بیاورید که بالای سر ما باشد. گفتیم باز هم سرمربی آقای کوروش باقری باشد و رکوردگیری و نتیجه گیری رکوردها را هم به عهده او باشد. »

انوشیروانی از حرف های رضازاده اظهار بی خبری می کند و معتقد است این شرایط عوض نمی شود: « من مصاحبه ای که می گویید را ندیده ام و به دنبالش هم نیستم. درباره نصیری نیا هم چیزی نشنیده ام. در ورزش ایران تنها کسی که ارزش و جایگاهی ندارد ورزشکاری است که در رشته های انفرادی قهرمان می شود. سیاست ها هم همان است. همه به فکر خودشان و منافعشان هستند. کاری ندارند که ورزشکار اختلاف پیدا کرده است. اصلا نتیجه مهم نیست برایشان. این المپیک تمام شد المپیک بعدی هم هر نتیجه ای به دست بیاید، کسی مجازات نمی شود و خوب باشد همه تشویق می شوند. »

واکنش نایب قهرمان المپیک ایران به نتایج قهرمانی آسیایی وزنه برداران جالب است: « این مسابقات قهرمانی آسیا نبود. من به همه تبریک می گویم. شریفی که در وزن ما طلا گرفته انشاءالله مدال آوری اش ادامه داشته باشد اما بحث این است که او با مجموع ۴۱۷ کیلوگرم در مجموع طلا گرفته ولی من پارسال با مجموع ۴۳۱ کیلوگرم برنز گرفتم. گفته اند که این بهترین قهرمانی بود و بهتر از پارسال چسبید. اگر پارسال در دو ضرب من نقره نمی گرفتم قهرمانی در کار نبود. البته شرایط پارسال طوری شد که من مصدومیتم حاد شد و این اتفاق افتاد. بهداد هم پارسال در قهرمانی آسیا در رقابت با حریف کره ای نباید می باخت. باید در سه حرکت مدال طلا می گرفت تا ایران قهرمان شود. سختی مسابقات قهرمانی پارسال کجا و راحتی مسابقات امسال کجا. فقط در ۷۷ کیلوگرم رکوردها و نتیجه خوب بود. سال گذشته در این دسته ما ورزشکار نداشتیم. »

با حرف هایی که رضازاده درباره نیامدن المپیکی ها و از دست دادن مسابقات جهانی زده است، به نظر می رسد او منتظر اتفاقات جدیدی است اما انوشیروانی اعتقادی به این حرف ها ندارد. او مسابقات جهانی را مثل همان قهرمانی آسیا می داند: « همه می دانند که امسال مسابقات جهانی در سطح پایینی برگزار می شود. فکر می کنم ۴۰-۳۰ درصد پایین تر از پارسال باشد. همیشه همینطور بوده که بعد از المپیک سطح مسابقات پایین تر بوده است. در همین ۹۴ کیلوگرم ایلین ایلیا به قهرمانی جهان نمی آید. فعلا با بچه ها به توافق رسیده ایم که دور از تیم ملی باشیم. هنوز بحث شان این است که المپیکی ها معذرتخواهی کنند. »