به گزارش پارس ، به نقل از ایسنا، در مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتسال بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا، تیم ملی فوتسال بانوان ایران به مصاف اندونزی رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر صفر حریفش را از پیش رو بردارد و به فینال این دوره از بازی ها راه پیدا کند. گل های ایران را نسیمه غلامی، فرشته کرمی (دو گل) و نیلوفر اردلان به ثمر رساندند.

با راهیابی تیم ملی فوتسال بانوان به فینال چهارمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا، فوتسال بانوان ایران برای اولین بار درتاریخ در مسابقات رسمی صاحب مدال می شود. همچنین این مدال اولین مدال تاریخ ورزش بانوان ایران در رشته های توپی است.

تیم ملی فوتسال بانوان در مرحله مقدماتی این بازی ها در گام نخست به مصاف مالزی رفت و با نتیجه پنج بر یک به پیروزی رسید و در گام دوم و سوم با تایلند و ویتنام روبرو شد و با نتیجه مشابه یک بر صفر به پیروزی رسید و در بازی چهارم نیز با نتیجه پنج بر صفر هنگ کنگ را مغلوب کرد تا در نهایت با چهار برد و ۱۲ امتیاز به عنوان سرگروه به نیمه نهایی راه پیدا کند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم های ژاپن و تایلند به مصاف هم رفتند که تا پایان نیمه اول ژاپن یک بر صفر از تایلند پیش است.

ژاپن عنوان قهرمانی آسیا در فوتسال بانوان را در اختیار دارد و به احتمال فراوان حریف ایران در دیدار پایانی خواهد بود.

فینال رقابت های فوتسال بانوان روز جمعه از ساعت ۱۹ به وقت محلی برگزار خواهد شد.