وحید فاضلی سرمربی باشگاه نساجی مازندران در خصوص بازی فردای نساجی قائمشهر و تراکتورسازی آذربایجان ضمن تسلیت در خصوص درگذشت استاد محمود یاوری اظهار کرد: تیم تراکتورسازی تیم بزرگی است ستاره‌های زیاد و مربی خوبی دارد ذهنیت این تیم مدعی، برد است.

وی افزود: ما هم در نساجی قائم‌شهر تنها نماینده خطه شمال به‌خصوص مازندران هستیم تا ثانیه آخر سخت‌کوش و متمرکز می‌شویم تا بتوانیم نتیجه خوبی رقم بزنیم.

فاضلی در پاسخ به این سوال که آیا مصدوم و محروم دارید؟ گفت: خیر نداریم تست کرونای همه اعضای تیم منفی بوده است.  

سرمربی باشگاه نساجی گفت: نساجی بعد از رفتن حقیقی گلر درون دروازه نیما میرزازاد را دارد، بازی قبل را بود من اعتقاد کامل به این سنگربان دارم و آینده خوبی در فوتبال خواهد داشت، ضمن اینکه ما مهرداد طهماسبی باتجربه و حسین خطیر جوان را هم در کنارش داریم.

این مربی اضافه کرد: نیما میرزازاد گلری است که در جام جهانی گلر جوانان ایران بوده اگر قدر خودش را بداند می‌تواند موثر باشد، در خصوص چیدمان داوری بازی قبل می‌توان گفت به‌دنبال این هستم که فضایی درست شود تا داوری با رویکرد جنجالی مواجه نشود.

فاضلی تاکید کرد: من  برای نهادینه شدن این موضوع سعی می‌کنم کمک کنم، داوری بازی فردا بر عهده کرمانشاهی است که امیدوارم نهایت عدالت را رعایت کرده، نباید به‌خاطر نتیجه گرفتن داوری را تحت تاثیر قرار دهیم.