داود فنایی درباره دلیل حضور خود در باشگاه  پرسپولیس اظهار داشت: یادم می‌آید آخرین روزی که با پرسپولیس قرارداد بستم به ساختمان این باشگاه آمدم و اکنون هم برای انجام یک کار اداری درباره قراردادهایم به باشگاه آمده‌‌ام ضمن اینکه پیگیر وضعیت پاسپورت خود و تیم هم بودم.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود اعضای کادر فنی پرسپولیس به دنبال اضافه کردن متممی به قراردادشان هستند، گفت: اصلاً چنین موضوعی نیست بلکه جلسه ما درباره قراردادمان و مسائل فنی مربوط به تیم صحبت کردیم. 

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس درباره اینکه آیا دعوت نشدن به تیم ملی در روحیه حامد لک تأثیرگذار بوده است، توضیح داد: این موضوع به هیچ وجه روی روحیه حامد تأثیر نمی‌گذارد. نظر مربیان تیم ملی همیشه برای ما شرط بوده و به نظر من لک تنها باید کار و تلاش کند. بازی کردن در  پرسپولیس کمتر از تیم ملی نیست نظر سرمربی تیم ملی هم محترم است.

فنایی درباره دل‌خوریی‌های کادر فنی پرسپولیس نسبت به وضعیت مدیریتی این باشگاه گفت: با وجود مدیریت جدید کم کم مشکلات در حال برطرف شدن است. متأسفانه در برهه‌ای خاص یکی دو بازیکن خود را از دست دادیم زمان هم از دست رفت تا نتوانیم بازیکنان جدا شده را حفظ کنیم. ابراهیم شکوری از جنس فوتبال است و مشکلات این رشته را می‌داند. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به سود پرسپولیس باشد.

وی درباره اینکه آیا قراردادش با باشگاه پرسپولیس منعقد شده است، گفت: وقتی به این تیم آمدیم قراردادمان را امضا کردیم و در حال حاضر هم مشکلی نداریم.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بوژیدار رادوشویچ گفت: باشگاه باید در برخی تعهدات خود نسبت به رادو عمل می‌کرد. باید باقیمانده قرارداد و بحث پاداش‌هایش را دریافت می‌کرد خدا را شکر اکنون هم به تیم ما اضافه شده است. رادو دروازه‌بانی است که همیشه خوب تمرین می‌کند و زمانی هم که در کرواسی حضور داشت وضعیت وی را رصد می‌کردیم.

فنایی درباره ایجاد شدن رنسانس فکری برای حامد لک توضیح داد: خوشبختانه هر دو دروازه‌بان از لحاظ آمادگی وضعیت خوبی دارند. من برای لک کار خاصی انجام نداده‌ام. پس از باخت در دربی نیمه نهایی جام حذفی فشار زیادی به ما آمد اما تازه مربی نشده‌ام که بخواهم با فشار فضای مجازی تحت تأثیر قرار بگیرم این فضا جالب نیست. سعی می‌کنم ضمن دوری خودم از این فضا حامد هم درگیر فضای مجازی نشود.

وی ادامه داد: باید شبانه روز برای موفقیت کار کنیم و همه هدف ما موفقیت پرسپولیس باشد. اگر رزومه من را ببینند متوجه می‌شوند در کجاها کار کرده‌ام. برخی وقت‌ها یک بازیکن را انتخاب نکرده و وی را کنار می‌زنیم ولی این وضعیت درست نیست بازیکن نباید پشت مربی‌اش حرف بزند. متأسفانه اتفاق‌هایی در این مدت افتاد که نباید رقم می‌خورد.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تصریح کرد: یکی از بحث‌هایی که با مدیران باشگاه داشتیم همین بود که برخی نفرات به خود اجازه می‌دهند درباره هر موضوعی نظر بدهند، تهمت بزنند و کارهایی انجام بدهند. من هم اگر حرفی نزدم به خاطر هواداران پرسپولیس بود و نمی‌خواستم تیم دچار حاشیه شود. تمرکز خود را برای دیدارهای لیگ برتر و فینال قهرمانان آسیا گذاشته‌ام و وکلای من هم پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

فنایی درباره اینکه آیا منظورش از این حرف‌ها به وحید قلیچ برمی‌گردد، گفت: درباره شخص خاصی صحبت نمی‌کنم. هشت سال دروازه‌بان پرسپولیس بوده‌ام و همه من را می‌شناسند که چگونه به این تیم آمده و چگونه رفتم. وقتی بازیکنی را کنار می‌گذاریم عده‌ای صحبت می‌کنند ولی از طریق وکیلم این موضوع را پیگیری می‌کنم.