ستار همدانی  در مورد شروع  لیگ  گفت: یکی از نادرترین لیگ‌هایی که شروع شده، لیگ بیستم است که باید بازی‌ها را بدون حضور تماشاگر برگزار کنیم. تماشاگرانی که بودنشان به فوتبال شور و حال خاصی می بخشد اما به اجبار باید امسال هم بدون آنها لیگ را ادامه دهیم.

همدانی در مورد هفته اول لیگ بیستم گفت: هنوز زود است که بخواهیم در مورد تیم‌ها نظر بدهیم. معمولاً چند هفته‌ای طول می‌کشد تا به قول قدیمی‌ها تیم‌ها جا بیفتند و به هماهنگی کامل از نظر تاکتیکی برسند اما امسال یک حُسن بزرگ در تیم‌ها وجود دارد و آن این است که بازیکنان خوب و با کیفیت بین تمامی تیم‌های لیگ برتری تقسیم شده‌اند و این موضوع می‌تواند بر جذابیت بازی‌ها بیفزاید.

وی در مورد پیروزی استقلال برابر مس رفسنجان گفت: آبی پوشان لیگ را با بُرد شروع کردند و گام اول را با فکری محکم برداشتند. سرمربی آبی پوشان در زمان بازیگری اش یک فوتبالیست جنگنده و با تعصب بود و انرژی خوبی به هم تیمی‌هایش منتقل می‌کرد. حالا هم فکر می‌کنم توانسته آن روحیه جنگندگی و تعصب را به بازیکنانش منتقل کرده و انگیزه آنها را بالا ببرد.

وی خاطرنشان کرد: در بازی اول شاهد وحدت و همدلی در تیم بودیم. بازیکنان شرح وظایفشان را به خوبی در زمین اجرا کرده و توانستند بعد از چهار سال که در هفته اول پیروز نمی‌شدند، امسال به یک بُرد شیرین دست پیدا کنند. مطمئنم با ادامه بازی‌ها، استقلال بهتر و بهتر خواهد شد و به مرور زمان شاهد بازی‌های زیباتری از این تیم خواهیم بود.

همدانی در مورد مس رفسنجان هم گفت: مسی‌ها هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. در یکی دو مورد هم خطرناک ظاهر شدند اما استقلال توانست از تجربه بالای بازیکنانش استفاده کرده و به پیروزی برسد.

همدانی خاطرنشان کرد: با باز شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال و رفع مشکل بازیکنان جدید، حالا دست محمود فکری برای انتخاب ۱۱ بازیکن بازتر شده و می‌تواند نفراتی را که در آمادگی کامل هستند مقابل حریفان به میدان بفرستد.