ایسکو در فصل جدید تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شده و عملکرد پرفراز و نشیب او زین الدین زیدان را به ستوه آورده است. کارلو آنچلوتی ، سرمربی اورتون رابطه خوبی با این هافبک اسپانیایی داشته و در روزهای حضور در رئال مادرید معمولا از ایسکو در ترکیب ثابت استفاده می کرد. حالا دیلی میل مدعی شد احتمال دارد این دو یک بار دیگر و این بار در اورتون با یکدیگر همکاری کنند.

قرارداد فعلی ایسکو در مادرید تا سال ۲۰۲۲ ادامه دارد و این بدان معنی است که یا رئال مادرید باید قرارداد او را تمدید کرده و یا برای کسب درآمد از فروش ایسکو، باید تابستان سال آینده این بازیکن را بفروشند. به نظر می رسد رئال مادرید مبلغ ۲۰ میلیون پوند برای فروش ایسکو درخواست کرده که معادل رقمی است آنها برای جذب او در ژوئن ۲۰۱۳ پرداخت کرده اند.

رئال مادرید قصد دارد در تابستان بعدی دست به انقلاب بزرگی زده و ستاره های گرانقیمتی را به خدمت بگیرد. در این مسیر فروش بازیکنانی مانند ایسکو و سایر ستاره های مازاد می تواند به جذب بازیکنان جدید کمک کند. اورتون علاقمند به جذب قرضی ایسکو در زمستان پیش رو و دائمی کردن قرارداد این بازیکن در تابستان است. این باشگاه انگلیسی چندی قبل موفق شد خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی رئال مادرید را نیز به خدمت بگیرد.