یوگنی لوچف، بهترین بازیکن فوتبال اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۷۲ با پیش بینی این که تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ در پایان فصل جاری، دوباره قهرمان لیگ برتر فوتبال روسیه خواهد شد، بر نقش مهم سردار آزمون در موفقیت‌های این تیم تاکید کرد.

زنیت در حال حاضر از ۱۴ مسابقه در لیگ برتر ۳۰ امتیاز کسب کرده و با یک امتیاز کمتر از "زسکا" مسکو در رده دوم جدول لیگ فوتبال روسیه قرار دارد.

لوچف درباره لیگ فوتبال روسیه گفت: شک ندارم که در این فصل، زنیت یک بار دیگر قهرمان لیگ برتر فوتبال روسیه خواهد شد. من قبل از فصل هم گفته‌ام که تنها رقیب زنیت خودش است، حالا این تیم درستی حرف مرا نشان خواهد داد. غیبت سردار آزمون و "آرتم ژیوبا" نیز بر تیم تأثیر منفی می‌گذارد، "مالکوم" هم بیمار است. "الکساندر اروخین" گل می‌زند، اما این بازیکن اصلاً در حد آزمون نیست. اکنون وقفه‌ای ایجاد خواهد شد و وقتی همه بازیکنان زنیت به تیم برگردند همه چیز سروسامان می‌گیرد. 

او افزود: نه تنها زنیت، بلکه بسیاری از بزرگان فوتبال اروپا هم درگیر مشکلات مربوط به بازی و نتایج هستند. هیچ کس نمی‌دانست که همه گیری ویروس کرونا و تغییر تقویم بازی‌ها چه تاثیری روی تیم‌ها دارد.