هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز (یکشنبه) با محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای اسلامی شهر تهران دیدار و و پیرامون همکاری و پیشبرد هرچه بهتر اهداف فدراسیون دو و میدانی در کلان شهر تهران گفت و گو کرد.

در این نشست که با موضوع ایجاد همکاری فی مابین فدراسیون دو و میدانی و شورای اسلامی شهر تهران به منظور بسط و گسترش فرهنگ ورزش همگانی و به خصوص دویدن در بین شهروندان تهرانی انجام شد، هاشم صیامی با اشاره به اینکه دو و میدانی در دنیای ورزش بعنوان ورزش اول المپیک شناخته می‌شودگفت: به واسطه اینکه این رشته پایه و مادر دارای ۱۴۷ مدال است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، برای تنویر افکار عمومی و تغییر نگرش مردم نسبت به این رشته می‌بایست همکاری‌های خود را گسترش دهیم تا بتوانیم ضمن شناساندن هرچه بهتر این رشته به جامعه، به نتایج مطلوبی در این زمینه دست پیدا کنیم.

محسن هاشمی رفسنجانی نیز گفت: دو و میدانی ورزش پایه و مادر است و ما باید با همکاری هم تمامی شهروندان را ترغیب به دویدن کنیم.

وی افزود: در راستای رشد و ارتقاء ورزش کشور و سلامت هر چه بیشتر جامعه جوان شهر تهران همه جانبه از دو و میدانی حمایت خواهیم کرد تا با کمک هم بتوانیم چه در بحث همگانی و چه در بحث قهرمانی، در سطح داخل و بین المللی افتخار آفرینی کنیم.