به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه تماشا: مارکو اسکپانوویچ، می تواند اولین خرید خارجی دایی برای لیگ سیزدهم باشد. او بعد از منتفی شدن حضور حدادی فر و تیموریان به تمرین پرسپولیس اضافه شد تا در صورت جلب نظر سرمربی سرخپوشان با این تیم قرارداد ببندد.

او در دو فصل اخیر، در سطح اول فوتبال مونتنگرو و مجارستان بازی کرده اما در تیم های سرشناس این دو لیگ نبوده است. اسکپانوویچ فصل پیش در ترکیب ملادوس پودوگوریکا بود و با این تیم به مقام ششمی لیگ مونتنگرو رسید. با وجود بازی در پست هافبک دفاعی، اسکپانوویچ یکی از بهترین گلزنان تیمش بود. او فصل قبل از آن هم با پکسی مکسک در لیگ مجارستان دوازدهم شد.

اسکپانوویچ درباره حضورش در ایران و احتمال پیوستن به پرسپولیس می گوید: « تا آنجایی که می دانم پرسپولیس نه تنها در ایران بلکه در آسیا یکی از محبوب ترین باشگاه ها است و فکر می کنم همین دلیل کافی باشد که من برای نشان دادن توانایی هایم به این تیم بیایم. قرار است یکی دو روز با پرسپولیس تمرین کنم و بعد از آن نظر سرمربی در مورد تیم من ملاکخواهد بود. با دایی صحبت کوتاهی کردم. او باید بازی من را ببیند و درخصوص شرایطم نظر بدهد. »

او از سطح بازی و کارنامه اش برای حضور در پرسپولیس دفاع می کند: « من فصل پیش در تیم ملادوس پودگوریکا مونته نگرو بازی می کردم و توانستم ۱۴ گل برای تیمم بزنم. پست اصلی من هافبک دفاعی است اما اگر مربی بخواهد در پست های دیگر هم بازی می کنم. پیش از حضور در تیم ملادوس ۳ سال در مجارستان بازی کردم و قبل از آن هم یک سال در کشور کره جنوبی سابقه بازی دارم. البته یک سال هم در لیگ اتریش بازی کرده ام. »
اسکپانوویچ امیدوار است مثل پروویچ، خرید موفقی برای سرخپوشان تهران باشد: « پروویچ فصل گذشته در پرسپولیس بازی میکرد و می دانم که عملکرد خوبی داشته است. من هم امیدوارم که بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و برای پرسپولیس به میدان بروم. »