به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه تماشا: در فوتبال همیشه فوتبالیست ها و ستاره ها هستندکه به خاطر مبلغ قراردادهایشان در صدر اخبار قرار می گیرند. همیشه این سوال مطرح بوده که چرا باید یک بازیکن درجه دو یا سه لیگ برتری برای یک فصل حضور در تیم حدود ۶۰۰ یا ۵۰۰ میلیون تومان بگیرد؟

با اینحال مربیان هم از این قضیه عقب نمانده اند و با افزایش پیشنهادهایشان به جمع میلیاردی ها رسیده اند اما گرانترین مربیان لیگ در این فصل چه کسانی هستند؟

امیر قلعه نویی: درحالی که استقلال مشکلات مالی زیادی داشت اما قلعه نویی حاضر شد در این تیم بماند. با توجه به اینکه او فصل گذشته حدود یک میلیارد تومان از استقلال گرفته مطمئنا این فصل با یک و نیم یا دو برابر حاضر به ماندن در این تیم شده. البته با توجه به کارنامه قلعه نویی مبلغ دریافتی او زیر ذره بین نیست و کسی از او ایراد نمی گیرد.

زلاتکو کرانچار: مطمئنا پولی که او در لیگ ایران به دست آورده و قراردادی که اینجا بسته بهتر و بیشتر از آن چیزی است که در لیگ کرواسی یا لیگ های اروپایی می گرفت. به همین دلیل او به پیشنهادهای خارجی اش جواب منفی داد و در اصفهان ماندنی شد. یک میلیون و صد هزار دلار مبلغی است که نزدیکان کرانچار از آن خبر داده اند.

علی دایی: او حدود ۳۰۰ میلیون از گذشته از پرسپولیس طلبکار بود. دریافت این پول و قرارداد جدیدی که تقریبا معادل یک میلیارد است او را راضی کرد که با رویانیان کار کند. البته در قرارداد او پاداش هایی مانند قهرمانی جام حذفی، قهرمانی لیگ و سهمیه آسیا هم وجود دارد.

مجید جلالی: حضور نام او در این لیست بسیار عجیب است. معمولا تراکتورسازی در این دو سه سال اخیر برای به دست آوردن مربیان کارآمد خرج زیادی کرده اما کسی فکر نمی کرد آقا معلم یکی از مربیان گرانقیمت لیگ برتر باشد. گفته می شود ۸۸۰ میلیون تومان به همراه پاداش و هزینه منزل جلالی را هم وارد لیست میلیاردی ها می کند.

منصور ابراهیم زاده: گفته می شود رقم پیشنهادی او برای کل کادر فنی به تراکتورسازی ۱.۵ میلیارد تومان بوده. البته در تهران همیشه قیمت ها پایین می آیند ولی راه آهن هم متمول است و جای تعارف نیست. احتمالا مربی تیمی که می خواهد مجموعه اش را آسیایی کند دستمزدی در حد میلیارد خواهد داشت.