محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره کسب تساوی بدون گل این تیم برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: ما در این بازی محک جدی خوردیم.

نویدکیا درباره جدایی محسن مسلمان و جذب روح الله باقری گفت: من با برخی از بازیکنان صحبت کردم و جدایی آن‌ها به این دلیل نبود که من به آن‌ها نیازی نداشتم.به محسن مسلمان، محسن الغسانی و حامد بحیرایی شرایط  تیم را گفتم و بیان کردم با شیوه‌ای که من می‌خواهم بازی کنم، شاید بازی به آنها کمتر برسد.

بحیرایی و  الغسانی بازیکن سپاهان هستند

او ادامه داد: من دوست ندارم کسی را از تیم بیرون کنم. به ۳ بازیکن گفتم اگر فکر می‌کنند شرایط بهتری خارج از سپاهان وجود دارد، کمک می‌کنم که به آنجا بروند. مسلمان تصمیم گرفت از تیم جدا شود و شانس خود را برای بازی جای دیگری انتخاب کند. مسلمان فوتبالیست با کیفیتی است. البته ۲ بازیکن دیگر هنوز تصمیمی نگرفته اند و نمی‌دانم از تیم سپاهان جدا می‌شوند یا خیر. به طور قانونی بحیرایی و  الغسانی بازیکن ما هستند و قرارداد دارند.

خطیبی سال سختی را پیش رو دارد 

او بیان کرد: تیم آلومینیوم مقابل ما ایده آل بازی نکرد، اما اگر مسئولان این باشگاه بتوانند ۲ - ۳ بازیکن دیگر به این تیم اضافه کنند شرایط بهتر می شود. خطیبی باید از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان خود کار کند. خطیبی درست مثل من سال سختی را پیش رو دارد. من  نمی‌توانم قضاوتی درباره بازیکنان تیم آلومینیوم داشته باشم چرا که  نمی‌دانم چقدر و چطور بدنسازی کرده اند.

 سرمربی سپاهان افزود: گلزنی مشکلی است که در یکی - ۲ سال گذشته همراه سپاهان بوده و هنوز هم با آن مواجه هستیم.

ما نیازی به جذب بازیکن جدید نداریم 

نویدکیا درباره اینکه بازیکنی به سپاهان اضافه خواهد شد یا نه، بیان کرد: ما نیازی به بازیکن جدید نداریم. تیم ایده آلی داریم و کم و کسری خاصی نداریم. افرادی را که می‌خواستم گرفتیم. دلم نمی‌خواهد در تیم  سپاهان تغییرات زیادی را  ایجاد کنم، چون این تیم  نفرات خوبی را در اختیار دارد. تیم‌هایی مثل سپاهان به اندازه کافی بازیکن دارند و از اینجا به بعد به دیدگاه کادر فنی بر می گردد که چطور از بازیکنان بازی بگیرد.

نویدکیا درباره  اینکه از پیشرفت تیم  سپاهان رضایت دارد، اظهار کرد: نمی‌گویم این تیم  صد درصد آماده است. به طور حتم در روز‌های آینده شرایط بهتری برای ما به وجود می‌آید و از این موضوع اطمینان دارم.