به گزارش پارس ، حمید زینی زاده در گفتگو باباشگاه خبرنگاران افزود: مذاکرات ما با نکونام بیشتر به قبل از بازی با کره بر می گردد و او منتظر استقلالی ها است در صورتی که با استقلال به توافق نرسد او را به تراکتور سازی می آوریم. هر چند مذاکرات ما نهایی نشده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر با گیسون سوارز مهاجم فصل قبل تراکتور درحال مذاکره هستیم او به زودی به تبریز می َآید و زیر نظر جلالی تست میدهد. در صورت رضایت این مربی به جمع ما ملحق خواهد شد.

زینی زاده گفت: با سه بازیکن خارجی دیگر مذاکره کردیم آنها نیز به زودی به اردوی ما ملحق می شوند و در تمرینات تست می دهند، به نظر می رسد سطح این بازیکنان بالاتر است و احتمالاً به موافقت جلالی روبرو خواهد شد.

**جلالی: فکری به حال دفاع راست خواهم کرد

مجید جلالی گفت: برای جناح راست تیم فکری خواهیم کرد مذاکراتی را با چند بازیکن راست انجام دادیم و نمیگذاریم از این ناحیه صدمه ببینیم.

سر مربی تیم تراکتور سازی افزود: میلاد فخر الدینی را تا چند هفته دراختیار نداریم به همین دلیل باید برای دفاع راست تیممان فکری کنیم مذاکراتی را انجام دادیم و در صدد هستیم بازیکن توانا و مثمر ثمری پیدا کنیم.

وی با اشاره به مذاکراتش با نکونام ادامه داد: قبل از اینکه نکونام به کره جنوبی برود با او صحبت کردم و او همان زمان هم گفت که باید وضعیتش را با استقلال مشخص کند.

بعد از بازگشت او از کره دیگر او را ندیدم و مذاکره با این هافبک قدرتمند را به مسئولان باشگاه سپردم. ضمن اینکه ما بجز نکونام با بازیکنان دیگری هم مذاکره کردیم وبا مشخص شدن وضعیت آنها هم فکری می کنیم. هر بازیکنی شرایط بهتری داشته باشد و حضورش به نفع باشگاه باشد جذب تیم می شود.