از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام میزبان وستهام بود تا هواداران شاهد دربی لندن باشند و این دیدار در شرایطی که تا دقایق پایانی با پیروزی شاگردان آقای خاص همراه بود در نهایت با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید تا چکش‌ها با هدایت دیوید مویس کامبکی رویایی و تماشایی بزنند.

سون هیونگ مین در دقیقه یک، هری کین در دقیقه 8 و 16 برای تاتنهام گلزنی کردند،‌ بالبوئنا 82 و سانچس در دقیقه 85 گل به خودی و لانزینی در دقیقه 4+90 برای چکش‌ها گل زدند.

دراین بازی گرت بیل ستاره ولزی پس از 7 سال و 4 ماه و 29 روز باردیگر با پیراهن تاتنهام به میدان رفت اما عملا با حضور او، سفید پوشان پیروزی 3 بر صفر را با تساوی 3 بر 3 در 10 دقیقه پایانی عوض کردند.

نگاهی به استارت‌های گرت بیل با تاتنهام نشان از این دارد که او در اولین بازی خود برای سفید پوشان حضورش چندان خوش یمن نبوده است.

در سال 2011 و در دیدار تاتنهام مقابل ولوز، در شرایطی که سفیدپوشان با نتیجه 3 بر 2 از این تیم پیش بودند در نهایت با حضور گرت بیل که اولین حضور خود را در این تیم تجربه می‌کرد، برد را از دست دادند و به تساوی رسیدند.

این بار هم گرت بیل پس از حضور در میدان، به نوعی زمینه ساز از دست رفتن برد 3 گله تاتنهام شد و این بازی با تساوی به پایان رسید.