فریدون اصفهانیان درباره فعالیت خود در کمیته داوران گفت: پیش از هر چیز وظیفه می دانم از زحمات و تلاش های اسماعیل صفیری در مدت حضور در این کمیته داشتند تشکر کنم. همچنین از حسن اعتماد آقایان بهاروند، سرپرست و نبی دبیرکل فدراسیون کمال سپاس را دارم. با توجه به اینکه بنده پیش از این به عنوان عضو کمیته داوران حضور داشتم، کما و بیش در جریان امور قرار دارم. امیدوارم در کنار برنامه ریزی دسته جمعی همکارانم به اهداف مدنظر برسیم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه مسابقات لیگ فوتبال هستیم باید ترتیبی اتخاذ کنیم تا داوران آمادگی های لازم را برای قضاوت در مسابقات داشته باشند برهمین اساس مقرر شد دوره پیش فصل داوران لیگ برتر را به صورت وبینار برای داوران برگزار کنیم.

سرپرست کمیته داوران در خصوص برگزاری آزمون بدنی در هیات فوتبال استانها گفت: تست های آمادگی جسمانی را با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، در هیات های فوتبال استان سراسر کشور با حضور نماینده دپارتمان داوران انجام خواهیم داد. از داوران می خواهم تمرینات آمادگی جسمانی خود را به طور مرتب و مدوام انجام دهند و از فشار تمرینات کم نکنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون اضافه کرد: سال های گذشته دوره های توجیهی و دانش افزایی داوران را با حضور مدرسین برجسته بین المللی برگزار می کردیم که متاسفانه امسال بخاطر شیوع ویروس کرونا و سلامت داوران این دوره ها را به صورت مجازی برای داوران لیگ های برتر، دسته یک و دسته دو برگزار خواهیم کرد.

اصفهانیان در پایان خاطر نشان کرد: ما بایستی همدل، همراه و با انگیزه برای پویایی داوری و هر چه بهتر برگزار کردن مسابقات قدم برداریم و از همه اعضای خانواده بزرگ داوری می خواهم در این مسیر همراه ما باشند.