به گزارش پارس به نقل از افکارنیوز، تیم فوتبال پرسپولیس پیش از ظهر امروز تمرین یک ساعته ای را در ورزشگاه درفشی فر برگزار کرد. در این تمرین که به بدنسازی اختصاص داشت، شاگردان علی دایی در سالن وزنه این ورزشگاه حضور یافتند و تمرین بدنسازی را انجام دادند.

با تصمیم کادر فنی تیم پرسپولیس تمرین امروز صبح قرمزها بدون حضور خبرنگاران، عکاسان و هواداران برگزار شد. مهرداد پولادی که مدتهاست به خاطر مصدومیت مدتهاست از تمرین گروهی دور است امروز در ورزشگاه درفشی فر حضور یافت و با کادر فنی و بازیکنان به گفتگو پرداخت.

یک بازیکن صربستانی به نام مارکو اسکپانوویچ که در پست هافبک دفاعی بازی می کند در تمرین سرخپوشان پایتخت حضور یافت. این بازیکن سال گذشته در ۲۸ بازی که در لیگ مونته نگرو به میدان رفت ۱۴ گل نیز به ثمر رساند. وی سابقه حضور در لیگ کره و اتریش را هم در کارنامه دارد.

در پایان تمرین امروز یک اتفاق عجیب توسط یکی از حاضران سر زد. این پیرمرد خودش را به ناگاه جلوی اتومبیل علی دایی پرت کرد و روی زمین دراز کشید و از سرمربی تیم پرسپولیس خواست به وی کمک مالی کند که دایی در واکنش به این اتفاق با عصبانیت گفت: عزیز من برو از خدا کمک بخواه نه من. تو باید کار کنی و پول در بیاوری. با این کاری که کردی اصلا نمی توانم به تو کمک کنم. "

این قائله با پا درمیانی مسئولان ورزشگاه درفشی فر و حاضرین در صحنه به خیر و خوشی ختم شد.