بشار رسن هابک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس ایران در نشست خبری پیش از بازی ۲ تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم. این موفقیت با تلاش جمعی همه بازیکنان و کادر فنی حاصل شده است. ما راه سختی را تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی طی کرده‌ایم و حریفان قدرتمندی را پشت سر گذاشته‌ایم. فردا با تیم قدرتمندی بازی داریم که قطعا شایسته رسیدن به این مرحله بوده‌اند.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم خواسته هواداران را برآورده کنیم و باز هم پیروز شویم. کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم النصر را برای ما آنالیز کرده و امیدواریم بتوانیم فردا این مسائل را در زمین پیاده کنیم.

بشار رسن اظهار داشت: تلاش ما این است که امسال هم همان کاری که در فصل ۲۰۱۸ انجام داده بودیم را تکرار کنیم و به فینال برسیم. ما قبلا هم یک بار به فینال آسیا رسیدیم، ولی نتوانستیم قهرمان شویم. می‌دانید که سطح فوتبال ایران و تیم‌های لیگ برتر این کشور خیلی بالا است و تیم‌های ایرانی همیشه تا مراحل بالای لیگ قهرمانان بالا می‌آیند.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: همچنین باید بگویم که هواداران در ایران متفاوت هستند و همیشه تشنه برد تیمشان بوده‌اند. الان هم با وجود همه مشکلات و با وجود کرونا همیشه برایمان انرژی مثبت می‌فرستند.