به گزارش پارس به نقل از مهر، این اردو از روز گذشته در شهر" رکولاری" و در منطقه ای خوش آب هوا با حضور نزدیک به ۴۰ جودوکار از کشورهای ذکر شده آغاز شد. قبل از آغاز تمرینات مربیان هر چهار تیم در جلسه برنامه های تمرینی را تدوین کردند. بر اساس این برنامه جودوکاران روزانه دو نوبت صبح و عصر تمرینات فنی را پیگیری می کنند. ضمن اینکه اعضای تیم ملی به تشخیص کادر فنی یک جلسه تمرین هوازی نیز صبح ها انجام می دهند.

حضور جواد محجوب و امیرقاسمی نژاد رضایت خاطر جودوکاران خارجی را در پی داشته و این دو که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده می شوند در این اردو حضور دارند. عطا الله عباس نژاد سرمربی تیم جوانان ایران در مورد این اردو گفت: تمرینات خوبی را به صورت گروهی دنبال می کنیم. برای تیم ها که ۴ ماه دیگر حضور در مسابقات جهانی را پیش رو داریم که این اردو می تواند برای ما بسیار مفید باشد.

وی افزود: روزانه سه جلسه تمرین در این فاصله زمانی تا مسابقات جهانی کمک موثری برای ماست که بتوانیم با پشت سر گذاشتن یک اردوی پرفشار را پشت سر بگذاریم و بتوانیم با نقاط ضعف و قوت اعضای تیم آشنا شویم.

سرمربی جوانان با مثبت ارزیابی کردن این اردو گفت: تمرین جوانان ایرانی با جودوکاران خارجی با سبک های مختلف تمرینی می تواند تا اندازه های زیادی در کسب تجربه برای جوانانی که تا چند ماه دیگر حضور در مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا را پیش رو دارند مفید و موثر باشد.

عباس نژاد در پایان گفت: تورنمنت هایی در ماکائو و هنگ کنگ را به فدراسیون پیشنهاد دادیم و امیدواریم همانند این اردوی تمرینی در گرجستان شرایط حضور فراهم شود تا با قدرت برای رقابت با بهترین های جهان و آسیا آماده شویم.