مهدی محمدنبی در مورد پخش نشدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت زنده اظهار داشت: صداوسیما قراردادی با بخش تجاری کنفدارسیون فوتبال آسیا داشته که این نماینده فوت کرده است اما به لحاظ حقوقی باید به این مسئله رسیدگی شود. آنچه مسلم است اینکه ما همیشه انتظار داریم که مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پخش شود.

وی افزود: انتظار داریم هرچه سریع‌تر این موضوع توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا حل شود و همانطور که می‌دانید چهار نماینده ایران با هزینه‌هایی که متحمل شده‌اند به قطر سفر کرده‌اند تا در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند. هر کدام از این تیم‌ها اسپانسرهایی دارند و مبالغی از آنها دریافت شده و آنها نیاز دارند که مسابقات تیم‌های ایرانی به صورت زنده از تلویزیون پخش شود زیرا این مسئله هم به لحاظ معنوی و هم به لحاظ مادی برای نمایندگان ایران مهم است.

دبیر فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بازو تجاری AFC فوت کرده است و AFC باید این روشی که در پخش مسابقات در پیش گرفته را اصلاح کند و به قراردادها احترام بگذارد.

وی در مورد اینکه  AFC پاسخ نامه فدارسیون را داده است یا نه، اظهار داشت: ما نامه را دیروز به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرستادیم و منتظر پاسخ هستیم. البته روزهای شنبه و یکشنبه در شرق آسیا روزهای تعطیل هستند. 

نبی که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد عنوان کرد: با مسئول محترم صداوسیما نیز امروز صحبت کرده‌ام. آنها قراردادی با AFC دارند و این قرارداد باید جاری شود اما به لحاظ حقوقی طرف آسیایی کم آورده است و باید این رویه اصلاح شود و ما امیدواریم که مسابقات نمایندگان ایران در آسیا از صداوسیما و رسانه ملی به صورت زنده پخش شود.

وی در مورد اینکه چرا نماینده‌ای از فدراسیون فوتبال همراه چهار تیم ایرانی حاضر در قطر حضور ندارند، گفت: ما در چند ماه گذشته جلسات مختلفی را با چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان برگزار کردیم و کارها را به اتفاق یکدیگر در کشور خودمان و فدراسیون و باشگاه پیش بردیم. با وجود مشکلاتی که داشتیم کارهای خوبی انجام شد. ما هم پیشنهاد کردیم 2 نماینده‌ از فدارسیون به قطر بروند و موضوعات مختلف را در آنجا هدایت و پیگیری کنند اما AFC  به ازای هر نماینده آی‌دی کارت یک بازیکن را کم می‌کنیم که به این ترتیب درست نبود که از تعداد بازیکنان کم شود.