رسانه های ترکیه خبرداده اند که پس از ناکامی باشگاه ترابزون برای ترانسفر مجید حسینی به باشگاه سامپدوریا، حالا مسئولان این تیم در تلاش هستند تا قرارداد مدافع ایرانی خود را تمدید کنند.

بنا بر روایت رسانه های ترکیه، پس از اینکه باشگاه ترابزون اسپور سخت در تلاش بود تا مجید حسینی را به ایتالیا ترانسفر کند، اکنون و پس از رخ ندادن این اتفاق، آنها به دنبال این هستند قرارداد حسینی را تمدید کرده تا مانع از جدایی رایگان این بازیکن ایرانی در فصل آینده شوند.

با جدی شدن مذاکرات باشگاه سامپدوریا برای جذب مجید حسینی ، ترابزونی ها به دنبال جانشینی برای این مدافع ایرانی بودند و حتی موفق شدند مروان داکاستا مدافع ملی پوش مراکشی را نیز به خدمت بگیرند اما عدم توافق با سامپدوریا باعث شده انتقال حسینی به این باشگاه فعلا منتفی شود.

با این روند، مدیران ترابزون حسینی را به میز مذاکرات فراخوانده اند و قصد دارند قرارداد او را تمدید کنند. بنا بر روایت رسانه های ترکیه، مدیران ترابزون از حسینی درخواست کرده اند برای اینکه این بازیکن فصل آینده به صورت رایگان از این تیم جدا نشود، قراردادش را با ترابزون تمدید کند. از مدت زمان قرارداد حسینی با این باشگاه ترکیه ای، یکسال دیگر باقی مانده است.

هالوک آییلدوز خبرنگار رسانه معتبر ترکیه (Asistanaliz) روایت می کند که پس از پیشنهاد شفاهی مالک ترابزون جهت تمدید قرارداد، حسینی در پاسخ به این درخواست اعلام کرده تنها در صورتی راضی به تمدید قراردادش می شود که به صورت مداوم در ترکیب ترابزون اسپور به میدان برود.

مدیران ترابزون نیز در پاسخ به این درخواست حسینی اعلام کرده اند که آنها مسئولیت این موضوع را بر عهده نمی گیرند. فعلا روند مذاکرات با مجید حسینی بدون نتیجه باقی مانده است و سرنوشت این بازیکن 24 ساله طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.