محمدرضا خلعتبری ، مهاجم باتجربه تیم شهرخودرو در خصوص شرایط این تیم در آستانه شروع بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما چند بازیکن خوب خود را از دست داده‌ایم و چند ساعت قبل از بسته شدن پنجره مرتبط با لیگ قهرمانان متوجه شدیم نمی‌توانیم بازیکنان جدید را به قطر ببریم. شرایط تیمی‌مان خیلی خوب است، اما در مقایسه با حریفانی که دو جین بازیکن تراز اول دارند، نباید قیاس شویم. در روزهای گذشته تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بازی‌های آبرومندانه‌ای برابر حریفان بزرگی که داریم، برگزار کنیم.

این بازیکن باتجربه که سال‌ها با سیدمهدی رحمتی همبازی بود در خصوص سرمربیگری این دروازه‌بان در تیمش گفت: فوتبال همین است؛ تعدادی از بازیکنان سرشناس حتی قبل از اینکه بازیگری را کنار بگذارند، وارد عرصه مربیگری می‌شوند. در سال‌های قبل خود من همبازیانی نظیر آقای باقری، جواد نکونام، ابراهیم صادقی و... داشتم که الان مربیگری می‌کنند. آقامهدی هم تا جایی که من یادم هست یعنی از زمانی که من در تیم جوانان شموشک بازی می‌کردم، در لیگ بازی می‌کند و به نظرم تجربه لازم را برای کار مربیگری دارد. بالاخره کسی که ۲۵ سال فوتبال بازی کرده و با چندین مربی داخلی یا خارجی کارکرده یک آدم باتجربه محسوب می‌شود.

خلعتبری در خصوص جدایی چند بازیکن از شهرخودرو گفت: باشگاه به صورت خصوصی اداره می‌شود و با صدور رضایتنامه نفراتی نظیر محمدحسین مرادمند، میلاد سرلک، یونس شاکری، فرشاد فرجی و... درآمدزایی انجام داده و در شرایط امروز به نظر من تیمداری به صورت خصوصی خیلی سخت است. الان هم می‌گویند قیمت بازیکنان بالا رفته، اما به زوایای دیگر توجه نمی‌شود. عمر ورزش قهرمانی کوتاه است. یک زمانی بازیکن قراردادی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان می‌بست و با همین پول در شمال‌شهر یک آپارتمان صدمتری می‌خرید یا فرض کنید قرارداد ۲۰۰ میلیون تومانی می‌بست و در مرکز شهر آپارتمان می‌خرید. بحث برای ۲۰ سال قبل نیست، حرف من برای کمتر از ۱۰ سال قبل است، اما الان با چهار میلیارد تومان نمی‌تواند در شمال‌شهر آپارتمان بخرد. مسلماً همه به کاهش ارزش پول واقف هستند، اما اگر بازیکنان فوتبال قرارداد خوب نبندند، پولی که قرار است بگیرند نصیب هیچ‌کس دیگری هم نمی‌شود!

مهاجم شهرخودرو در خصوص برنامه خودش برای فصل آینده گفت: نیازی به گفتن اینکه چه پیشنهاداتی دریافت کرده‌ام نیست. من با باشگاه قرارداد دارم و در این مقطع تمام فکر و ذکرم کمک به این تیم در بازی‌های آسیایی است. بعد از آن با مالک باشگاه و سرمربی تیم صحبت می‌کنم تا هرچه صلاح بود اتفاق بیفتد.