در چارچوب مرحله گروهی مسابقات فوتبال  لیگ ملت‌های اروپا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب (سه شنبه) ۴ بازی در سطح اول این رقابت‌ها برگزار شد و در آن تیم‌های بلژیک - ایسلند، دانمارک - انگلیس، فرانسه - کرواسی و سوئد - پرتغال به مصاف هم رفتند.

بلژیک ۵ – ایسلند یک/ پنجه شیاطین سرخ بر صورت مردمان سرزمین یخ

تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و ایسلند با قضاوت "پاول راشووسکی" در شهر بروکسل به مصاف هم رفتند که در پایان شیاطین سرخ اروپا (لقب بلژیک) با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسیدند.

در این بازی ابتدا ایسلندی‌ها در دقیقه ۱۱ با گل "هولمبرت" پیش افتادند، اما در ادامه کار و در دقایق ۱۳، ۱۷، ۵۰، ۶۹ و ۸۰ پنج بار دروازه آن‌ها باز شد تا یک شکست سنگین برای مردمان سرزمین یخ رقم بخورد. "ویتسل"، "مرتنس" و "دوکو" هر کدام یک گل برای بلژیک به ثمر رساندند و "بتشوایی" هم در این بازی دبل کرد.

دانمارک صفر – انگلیس صفر/ بازی کسل کننده برنده نداشت

تیم‌های ملی فوتبال دانمارک و انگلیس با قضاوت "کواسک" در شهر کپنهاگن به مصاف هم رفتند که در یک بازی کم افت و خیز ۲ تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند و این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

فرانسه ۴ – کرواسی ۲/ تکرار فینال جام جهانی با پیروزی خروس‌ها

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی با قضاوت "هاتگان" در شهر پاریس به مصاف هم رفتند که در پایان خروس‌ها (لقب فرانسه) در یک بازی پر گل و جذاب، با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسیدند.

در این بازی ابتدا کروات‌ها در دقیقه ۱۷ با گل "لاورن" پیش افتادند، اما فرانسوی‌ها با گل "انتوان گریزمان" در دقیقه ۴۳ و گل به خودی "لیواکویچ" در دقیقه اول وقت‌های اضافی نیمه اول با پیروزی به رختکن رفتند.

پیروزی بلژیک، فرانسه و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا

کرواسی در نیمه دوم برای جبران نتیجه وارد زمین شد و با گل دقیقه ۵۵ "برکالو" کار را به تساوی کشید، اما فرانسوی‌ها در این نیمه هم ۲ گل دیگر به ثمر رساندند تا برنده این بازی باشند. "اوپامکانو" در دقیقه ۶۵ و "ژیرو" در دقیقه ۷۷ و از روی نقطه پنالتی گل‌ها سوم و چهارم خروس‌ها را به ثمر رساندند.

سوئد صفر – پرتغال ۲/ رونالدو در یک قدمی رسیدن به رکورد علی دایی

تیم‌های ملی فوتبال سوئد و پرتغال با قضاوت "مکلی" در شهر سولنا به مصاف هم رفتند. کریستیانو رونالدو در شب بازگشتش به ترکیب پرتغال درخشان ظاهر شد و با ۲ گل استثنایی خود در دقایق ۴۶ و ۷۲ حکم پیروزی تیمش را امضاء کرد.

پیروزی بلژیک، فرانسه و پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا

ستاره تیم فوتبال یوونتوس با ۲ گلی که امشب به ثمر رساند به رکورد ۱۰۱ گل ملی رسید و فقط ۸ گل دیگر با رکورد علی دایی فاصله دارد.