به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری افکار نیوز در این خصوص به نقل از محمد نوری نوشت: استقلال اگر این همه مشکل نداشت قهرمان می‌شد ولی دشمنانش نگذاشتند. این نایب‌قهرمانی کمترین استحقاق این تیم ارزنده بود. تیمی که هر بلایی خواستند سرش آوردند تا سهمیه هم نگیرد سرانجام نشان داد بازیکنان باغیرتی دارد که تا روز آخر دست از تلاش نمی‌کشند.

دومین خبر پربازدید در خصوص آمار فوق‌العاده کاپیتان استقلال بود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، استقلال برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی سه تیم گل ریحان البرز، فجر سپاسی و سپاهان را در مرحله یک شانزدهم نهایی، یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی از پیش رو برداشته است. وریا غفوری مدافع و کاپیتان استقلال که در گلزنی هم موفق نشان داده است با ۲ گل زده در این دوره از جام حذفی بهترین آمار را در بین بازیکنان حاضر استقلال دارد.

جدایی کریمی از باشگاه استقلال قطعی شد. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی کاربران مواجه شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محسن کریمی، بازیکن مازندرانی تیم فوتبال استقلال تهران که مدتی است به جرگه متاهلین پیوسته، در فصل نقل و انتقالات و با تصمیم کادر فنی از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد.کریمی چندین بار دچار آسیب‌دیدگی‌های جدی شد و همین عامل باعث شد تا نتواند توانایی‌های واقعی خود را در استقلال نشان بدهد.

موضوع داوری پیام حیدری برای سرخابی ها نیز با بازدید زیادی روبرو شد. پیام حیدری داور متولد ۱۳۶۵ در همدان است که قضاوت هایش را از زیرگروه استارت زد و در این سالها توانست با سپری کردن دوره های مختلف به یکی از داوران الیت کشورمان تبدیل شود. وی رقابتهای جام حذفی تنها یکبار برای استقلال قضاوت کرده است. مسابقه مرحله یک هشتم نهایی این تیم روبروی فجرسپاسی شیراز که در پایان ۹۰ دقیقه دو تیم به تساوی ۰-۰ دست یافتند ولی در وقتهای تلف شده استقلال با ۳ گل وریا غفوری، داریوش شجاعیان و سجاد آقایی به برتری دست یافت. او هرگز دیدارهای پرسپولیس در رقابتهای جام حذفی را سوت نزده است.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار استقلال به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.