به گزارش پارس به نقل ازایسنا، یورو اسپورت نوشت، برخی از رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که مهاجم اروگوئه ای فصل گذشته ناپولی با حقوق بر ۷.۲ میلیون پوند در سال با چلسی به توافق رسیده است. با این حال باید مسئولان باشگاه ناپولی را برای پایین آوردن مبلغ رضایتنامه اش راضی کند.

کاوانی همچنان به همراه تیم ملی اروگوئه در برزیل است و فردا شب در بازی رده بندی جام کنفدراسیون ها مقابل ایتالیا به میدان خواهد رفت.

با این حال طبق گزارش روزنامه های ایتالیایی نماینده کاوانی بر سر قراردادی ۵ ساله که سالیانه مبلغ ۷.۲ میلیون پوند را به حساب کاوانی می ریزد توافق کرده اند.

هفته گذشته کاوانی گفته بود برای انتقالش به یک باشگاه دیگر نیاز دارد که گفت وگوی رودررویی با اورلیو دیلورنتیس رییس باشگاه ناپولی انجام دهد. با این حال دیلورنتیس در پاسخ گفته بود که هر گونه جلسه ای بین طرفین ضرورتی ندارد و کاوانی تنها در صورتی به یک باشگاه دیگر فروخته می شود که شرایط آزاد کردن خود را طبق قراردادش انجام دهد.

باشگاه ناپولی اعلام کرده که برای انتقال کاوانی به این تیم تنها در صورتی راضی به معاوضه بازیکن می شود که به ازای مهاجم اروگوئه ای رامیرس را از آبی های لندن به خدمت بگیرد اما سران چلسی تاکنون به این معاوضه علاقه ای نشان نداده اند.

به نظر می رسد در رقابت باشگاه های بزرگ برای جذب کاوانی منچسترسیتی از دور خارج شده که رئال مادرید پس از توافق مدیر برنامه های این مهاجم با چلسی، تمرکز خود را روی جذب لوئیس سوارس گذاشته اند.